تابلو چلنیوم دو طرفه

,
تابلوچلنیوم دو طرفه

تابلو چلنیوم دوطرفه یا تابلو پشت و رو، جزء انواع تابلوها با حروف برجسته است. البته آلیاژ به کار رفته در این نوع تابلو در برابر بارندگی، نور آفتاب و عوامل جوی مقاومت بالایی دارد که با جنس پلکسی گلاس با طرح ها و رنگ های متنوع قابل اجرا می باشد. همچنین در تابلوهای دوطرفه چلنیوم، نورپردازی از طریق اس ام یا ال ای دی صورت می گیرد و بر روی انواع MDF، PVC، چوب، سنگ، کامپوزیت و … قابل اجرا است. البته این نوع تابلو در زیر نور خورشید، برق و درخشش زیبایی دارد که مخاطب را در کمترین زمان به خود جذب می نماید. ناگفته نماند که برش و اجرای حروف در تابلو دوطرفه چلنیوم با استفاده از دستگاه لیزر و توسط متخصصان با دقت زیادی انجام می شود تا در زمان کوتاه و در محل مدنظر نصب گردد.

انواع تابلو چلنیوم دو طرفه

انواع تابلو چلنیوم دو طرفه، تحولی مثبت و بزرگ در صنعت تابلوسازی ایجاد کرده اند و تغییرات جدیدی در تابلوهای تبلیغاتی به وجود آورده اند. البته متریال چلنیوم توسط شرکت های تجاری و کشورهای مختلف تولید می شود که از جنس آلومینیوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. همچنین انواع تابلو دوطرفه چلنیوم از سه قسمت تشکیل شده که پلکسی گلاس جنس رویه آن، PVC جنس زیرین آن و قسمت لبه که در اطراف پلکسی پیچیده است دارای انعطاف پذیری می باشد. بنابراین انواع تابلو دوطرفه چلنیوم به شرح زیر می باشند.

معرفی انواع تابلو استیل مغازه
حتما بخوانید!

تابلوچلنیوم دو طرفه

تابلو چلنیوم دو طرفه ساده

از این نوع تابلو همچون تابلو ستاره ای چلنیوم تولید و مورد استفاده قرار می گیرد با این تفاوت که پلکسی دوم تابلو دوطرفه چلنیوم ساده به شکل الماس برش داده می شود.

تابلو دوطرفه چلنیوم کریستال

متریال های مورد استفاده در این نوع تابلو همان کریستال ها و پلکسی گلاس های شفاف هستند.

تابلو دوطرفه چلنیوم پانچ

در تولید این نوع تابلوها باید لبه ها با کمک دستگاه های مرتبط و در طرح های متنوع برش داده شوند که در نهایت به تابلو پلکسی پانچ می رسند.

تابلو دوطرفه چلنیوم RGB

در این نوع تابلوها، پلکس سفید و RGB جایگزین اس ام دی می شوند.

تابلو چلنیوم دو طرفه استیل

تابلو چلنیوم دو طرفه استیل تلفیقی از متریال چلنیوم استیل، نئون پلاستیک و پلکسی گلاس است. همچنین حروف روی تابلو  استیل طراحی و ساخته می شود که از خاصیت تلفیق پذیری بالایی با تابلو چلنیوم برخوردار می باشد.
بنابراین جهت ساخت این نوع تابلوها با حروف استیل به ورق ضد زنگ نیاز است که بیشتر در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پس زمان طراحی و ساخت تابلو دوطرفه چلنیوم استیل، بعد از برش حروف، اطراف آن ها با دستگاه جوش لیزری صاف می شوند که برجستگی های حروف و طرح را بیشتر به نمایش می گذارند.

تابلو چلنیوم دو طرفه دایره

امروزه برای تبلیغات، اشکال و انواع مختلف تابلوها مورد استفاده قرار می گیرند که تابلوهای دوطرفه چلنیوم دایره از این قاعده مستثنی نیستند. البته این نوع تابلو مشتریان زیادی را به خود جذب کرده که در بین سایر تابلوها حرف نخست را می زند. بنابراین شرکت های متعدد تابلوسازی از این لحاظ، روش های گوناگونی را در عرضه تابلو دوطرفه چلنیوم دایره پیش گرفته اند. پس یکی از شیک ترین و جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی همان تابلوهای دو طرفه گرد می باشد که دید بهتری به عابران پیاده و رهگذران می بخشد. پس بیشترین کاربرد این نوع تابلوها در اماکنی همچون فروشگاه ها، راه آهن، مترو، فرودگاه ها، کلینیک های پزشکی و مجتمع ها می باشد. ناگفته نماند که تابلو دوطرفه چلنیوم گرد در دو نوع ثابت و گردان ساخته می شود.

ساخت تابلو استیل طلایی
حتما بخوانید!

تابلوچلنیوم دو طرفه

قیمت تابلو دو طرفه چلنیوم

موضوع قیمت نه تنها در تابلو چلنیوم دو طرفه، بلکه در تمام محصولات دیگر بسته به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد. بنابراین موارد زیادی قیمت تابلو را تحت تاثیر قرار داده که تنوع گسترده و بی نظیر آن ها را دربر می گیرد و برای ساخت تابلو دوطرفه چلنیوم از متریال و اجزای مختلفی استفاده می شود. البته هر کدام از این متریال ها و اجزا دارای کیفیت مختلفی بوده و با وجود حروف مشابه در یک کلمه می توان تفاوت قیمت را مشاهده نمود. پس نحوه ساخت و ابزار مورد استفاده در پروسه ساخت می تواند تاثیر زیادی روی قیمت نهایی تابلوی سفارشی بگذارد که همین مسئله قیمت تابلو چلنیوم را افزایش یا کاهش می دهد. درنتیجه قیمت مشخصی برای این نوع تابلو در دسترس نبوده و عوامل تاثیرگذار، قیمت نهایی تابلو را مشخص می نمایند.

مزایای تابلو چلنیوم دو طرفه

افرادی که قصد خرید تابلو دوطرفه چلنیوم برای گسترش کسب و کار خود را دارند، مسلما به سراغ توجیهاتی جهت انتخاب این نوع تابلو می روند. سپس تابلو دوطرفه چلنیوم را با دیگر تابلوها مقایسه می کنند که دارای مزایای زیر هستند.

تنوع زیاد

یکی از مزایای خرید تابلو چلنیوم دو طرفه همان تنوع بالا می باشد که در مدل های طرح دار، رنگی، ساده، نئون دار و … ساخته می شود. البته از دیگر مزایای این نوع تابلو، سفارشی کردن پروسه ساخت جهت گسترش کسب و کار است. برای مثال اگر تابلو برای فروشگاه جواهر و طلا طراحی می شود یک ساختار طلایی می تواند جذابیت تابلو را چند برابر نماید.

تابلو پلکسی چیست؟ چه مزایای دارد
حتما بخوانید!

امکان نورپردازی

یکی دیگر از مزایای تابلو چلنیوم دوطرفه، نصب نورپردازی در داخل این تابلوها است که نور در نمای بیرونی و درونی به رنگ های متفاوتی در می آید. بنابراین جذابیت و زیبایی تابلو را دوچندان کرده و پنل های SMD و LED به آسانی روی آن قابل اجرا می باشد. البته این لامپ ها از طول عمر و دوام فنی بالاتر و هزینه کمتری برخوردار هستند.

مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف

تابلو چلنیوم دو طرفه به دلیل متریال های به روز در برابر نور مستقیم آفتاب، بارش باران و برف و بوران مقاوم می باشد. بنابراین در مقابل عواملی همچون زنگ زدگی، اکسیده شدن و خوردگی در امان می ماند و طول عمر تابلو افزایش می یابد.

نظافت آسان

اکثر فروشگاه ها و داروخانه هنگام نصب تابلو چلنیوم دو طرفه نگران تمیز کردن آن می باشند. البته متریال مورد استفاده برای ساخت بدنه این نوع تابلو ضد آب بوده و از مقاومت فرمی بالایی برخوردار است. پس اگر مکان نصب در معرض برف و باران یا نور خورشید قرار گیرد باز جای نگرانی نیست.

تابلوچلنیوم دو طرفه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *