تابلو استیل دوغی

,
تابلو استیل دوغی

امروزه در صنعت تابلو سازی ساخت تابلو استیل یکی از رایج ترین تولیدات تابلو که به عنوان نشانه های تبلیغات در ورودی اکثر مغازه ها و امکان تجاری نصب می شود، چشم گیر بودن و جلب توجه مردم به آن مکان بستگی به تابلو مورد نظر دارد. تابلو استیل یک نوع تابلو فلزی است که متریال اصلی آن از استیل است، این نوع متریال از لحاظ کیفیت و مقاومت نسبت به تابلو های دیگر که از آلیاژهای مختلف تشکیل شده برتر است در مقابل خوردگی و فرسایش مقاومت بالایی دارد.

 تابلو  استیل  برجسته

اگر صاحب مغازه یا ملکی هستید با خرید تابلو استیل تا مدت های طولانی احتیاج به تعویض یا خرید دوباره ندارید و یکی از بهترین انتخاب ها در خرید تابلو است. تابلو استیل تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و به محل کسب و کارتان زیبایی چشم نوازی می بخشد از کاربردهای تابلو استیل استقامت فراوان، زیبایی چشم گیر و عمر طولانی آن است اگر در ساخت اولیه آن دقت شود و به دست افراد مجرب و استاد کار ساخته شود تا مدتها عمر طولانی دارد و در مقابل شرایط محیطی بیرون مانند برف و باران، آفتاب ، رطوبت دچار خرابی، خوردگی و مات و کدری نشده و هیچ کثیفی و کدری و لکی بر روی آن باقی نمی ماند.

تابلو استیل دوغی

تابلو دوغی چیست؟

تابلو استیل در انواع مختلفی تولید می شود که در کارگاه های تابلو سازی با استفاده از دستگاه های ویژه و ابزارهای مربوطه ساخته می شود که علاوه بر این ها استفاده از نیروی انسانی کارآمد و مجرب یکی از ویژگی های مهم است.

تابلو پلکسی چیست؟ چه مزایای دارد
حتما بخوانید!

تابلو استیل دوغی یا حروف برجسته دوغی یکی از انواع تابلو استیل مغازه  است که از پرفروش ترین حروف های برجسته می باشد حروف های استیل را می شود به صورت تلفیقی بر روی تابلو استیل بکار گرفت که تلفیق حروف استیل وفلکسی یکی از تلفیق های زیبا در حروف سازی بر روی تابلو است.

پلکسی گلاس دوغی یا همان شیشه ایی مات از گزینه های مهم در ساخت حروف استیل به صورت تلفیقی است نام گذاری تابلو دوغی به دلیل بکار بردن پلکسی دوغی در حروف برجسته بر روی تابلو استیل است.

این حروف دوغی بر روی تابلو خود انواع مختلفی دارد مانند حروف استیل دوغی پانچ، حروف استیل دوغی لبه پانچ و حروف استیل دوغی رینگی که هر کدام به روش های خاص و متفاوتی نصب و ساخته می شود.

انواع تابلو استیل

تابلو استیل انواع مختلفی دارد که برخی از نمونه های پر فروش آن را در اینجا ذکر میکنیم

تابلو استیل بدون نور

این تابلو معمولا در مکان هایی بکار می رود که نور حائز اهمیت نیست و محیط نور کافی را برای نمایش تابلو در بردارد.

تابلو استیل نور مخفی

در ساخت این تابلو لامپ های اس ام دی بین بدنه تابلو و حروف برجسته که یک فضای خالی است جا داده می شود نور در این تابلو به صورت سایه روشن است جلوه و زیبایی خاصی دارد و نام دیگر آن تابلو استیل برجسته بک لایت است.

تابلو استیل لبه پلاستیک

در ساخت این تابلو از پلاستیک و استیل استفاده می شود این تابلو ظرافت و زیبایی خاصی دارد از فلز استیل و ورق پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود نمایش نور در این تابلو همچون تابلو نئون پلاستیک است.

تابلو استیل برجسته بک لایت
حتما بخوانید!

تابلو استیل پلاست

حروف برجسته بر روی تابلو استیل پلاست به صورت های مات و براق، ساده و خش دار لبه دار و بدون لبه است.

حروف به صورت پلکسی شیشه ایی با ضخامت متفاوت است و برای زیر ساز کار از متریال های مختلف همچون پی وی سی استفاده می شود.

تابلو استیل رینگی

تابلو حروف برجسته رینگی با استفاده از فلز ضد زنگ استیل و به شیوه ها و با استفاده از متریال های مختلف ساخته می شود‌ این نمونه از تابلو خود انواع مختلفی دارد.

  • استیل با رینگ استیل
  • استیل با رینگ پلکسی استیل
  • پلکسی گلاس با رینگ استیل
  • پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس
  • چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس

تابلو استیل دوغی، تابلو استیل طلایی، تابلو استیل نقره ای، تابلو استیل مات، تابلو استیل میرور و بسیاری دیگر از نمونه های تابلو استیل با کیفیت و قیمت های متفاوت است.

قیمت تابلو استیل تابلو استیل و کاربردهای آن

قیمت تابلو استیل به نوع تابلو استیل، ابعاد و سایز طول و عرض و اندازه لبه های ورق تابلو استیل و نحوه طراحی و هزینه و دستمزد نیروی انسانی بستگی دارد از عوامل جانبی دیگر که بر روی تابلو و تعیین قیمت آن تاثیر گذار است می توان مواردی را نام برد از جمله:

  • قطر حروف بکار رفته بر روی تابلو، هرچه قطر قلم افزایش یابد بر روی قیمت تابلو اثر میگذارد
  • نور پردازی داخل و خارج تابلو
  •  قاب تابلو استیل
  • طول و عرض تابلو و ابعاد آن
  • اندازه قطر لبه ها
  • ضد زنگ بودن استیل
  • ضد زنگ بودن ورق ها
  • کیفیت و جنس ورق استیل که طول عمر و ماندگاری تابلو به آن بستگی دارد
  •  نوع تابلو و نوع ورق استیل
  •  تابلو های سفارشی و تلفیقی
تابلو نمای کامپوزیت استیل
حتما بخوانید!

انواع ورق استیل برای ساخت تابلو استیل و روش نصب آن

  • ورق استیل مات
  • ورق استیل براق
  • ورق استیل ساده
  • ورق استیل خش دار
  • ورق استیل رنگی

تابلو استیل دوغی

در‌ موقع ساخت ورق استیل زمانی که از هر کدام از این ورق ها برای این محصول استفاده شود حروف ساخته شده هر کدام نام های متفاوتی می گیرد ورق های استیل در سایز و اندازه های مختلف در شکل های مستطیل و مربع هستند ورق ها به شکل رول های بزرگ در بازار موجود هستند که هر سطحی صاف و براق دارند.

همانطور که گفتیم در صنعت تابلو سازی کامپوزیت به عنوان یک متریال پر کاربرد بسیار رایج است از این متریال در نمای کامپوزیت در تابلو سازی به عنوان زیر کار حروف برجسته بکار می رود یکی از مزایای تابلو کامپوزیت تنوع زیاد در رنگ و تلفیق آن با چوب است که ایده های نو و مدرن را میتوان طراحی کرد.

گروه تابلو سازی اینکو ساین سازنده انواع تابلو های تبلیغاتی با استفاده از متریال های مختلف و قیمت های مناسب کیفیت عالی است خدمات پس از فروش، پشتیبانی، کیفیت و دوام بالا از مزایای سازندگان این گروه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *