انواع لایت باکس فریم لس

انواع لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس نوعی لایت باکس است که از مدرن ترین و پیشرفته ترین لایت باکس ها در بازار تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. لایت باکس فریم لس با ویژگی خاص خود به دکوراسیون و فضای داخلی نمایی مینیمال ایجاد می کند. در این نوع طراحی دکوراسیون و فضاسازی داخلی استفاده از قاب در ساخت تابلو تبلیغاتی کاهش یافته و با حذف قاب ظاهری زیبا و چشم نواز برای مخاطب ایجاد می شود.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس نوعی تابلو تبلیغاتی با ضخامت و حجم کم دارای صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی است که برای تبلیغات موسسات، شرکت ها و کسب و کار حتی در تعطیلی باعث جلب توجه مشتری و مخاطبان می شود.

انواع لایت باکس فریم لس

تنوع لایت باکس فریم لس اینکو ساین

لایت باکس های فریم لس اینو ساین در انواع وبالا ترین کیفیت طراحی ودر مکان های مختلف نصب می شود.

فریم لس پارچه ای

یکی از انواع فریم لس ها نوع پارچه ای آن است. لایت با طرح انتخابی به شکل کاملا رنگی روی پارچه به روش فناوری چاپ دیجیتال به وسیله دستگاه های چاپ سابلیمیشن بر روی پارچه طراحی می شوند. در این روش طرح انتخابی را می توان با بهترین نسخه گرافیکی با کیفیت بالا چاپ کرد.

لایت باکس فریم لس نوع پارچه ای در ابعاد مختلف تولید می شود. برای ساخت لایت باکس فریم بزرگتر در تابلوهای تبلیغاتی بزرگتر چند سازه ای پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد.لایت باکس فریم لس پارچه در در اندازه محدودیت ندارد و با کنار یکدیگر قرار دادن چند سازه پارچه ای می توان تصویر تبلیغاتی یکدست و هماهنگ ایجاد کرد. لایت باکس فریم لس را می توان با توجه به فضای داخلی و خارجی در اندازه های قابل سفارش انتخاب کرد. از لمینت مات برای محافظت از طرح بر روی لایت باکس فریم استفاده می شود.

تابلو لایت باکس دو طرفه
حتما بخوانید!

لایت باکس فریم لس یووی

لایت باکس فریم لس یووی یکی از انواع لایت باکس ها است که نحوه چاپ طرح بر روی لایت باکس به وسیله UV انجام می گیرد. این نوع چاپ یووی جایگزینی برای انواع لایت باکس فریم لس پارچه ای است.

انواع لایت باکس فریم لس

ساخت لایت باکس فریم لس

تابلوهای لایت باکس فریم لس دارای کمترین ضخامت هستند که حتی قابل دیدن و شناسایی نیستند. طراحی و ساختار این نوع لایت باکس شبیه انواع لایت باکس هایی است که در تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. فریم لایت باکس فریم لس از آلومینیوم ساخته و ضد زنگ و استحکام و دوام بالایی دارد. این نوع لایت باکس ها از قسمت دیوار و از کف دارای لامپ ها اس ام دی و ال ای دی هستند و باعث ایجاد نور با کیفیت و یکدست در تابلو می شوند. برای محافظت از تابلو بعد از قرار گرفتن چاپ بک لایت و لمینت شفاف و مات با مهره هایی از جنس ام دی اف و پی وی سی محکم می شوند. مهره ها و اتصالات در شیارهای قاب قرار گرفته و در نمای ظاهری تابلوی تبلیغاتی مشخص نیست.

نصب فریم لس

تابلوهای تبلیغاتی از جنس لایت باکس فریم لس قابل نصب از سقف هستند. همچنین قابل نصب بر روی دیوار یا به شکل استندی و پایه دار در نمایشگر بازاریابی مستقل مورد استفاده قرار می گیرند

مزایای لایت باکس فریم لِس

لایت باکس فریم لس یکی از انواع لایت باکس های مورد استفاده در صنعت تابلو سازی تبلیغاتی است. مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از نوع لایت باکس فریم لس به شرح ذیل است:

  • -تعویض آسان طرح چاپی
  • -قاب این نوع تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد.
  • -به صورت فارسی این نوع قاب به یکدیگر وصل می شوند.
  • -قاب های لایت باکس فریم در دو مدل یکرو چاپ و دورو چاپ قابل سفارش هستند و امکان دید دو طرفه از تابلو وجود دارد.
  • -این نوع لایت باکس دارای صفحه نمایش بصری با ابعاد و کیفیت دلخواه با اندازه های A2, A3, A4, A5, A6, A7 در دو مدل عمودی و افقی طراحی و ساخته می شود.
  • -قابل نصب در حالت دیواری، آویزان، پایه دار و استندی است.
  • -قابلیت نصب آسان و سریع
  • -حمل و نقل راحت با هزینه کم
  • -دارای ال ای دی با روشنایی بیشتر از 40000 ساعت با ولتاژ کم و مقرون به صرفه در مصرف انرژی برق
  • -قابل ارتقا دادن لامپ ها به شکل نردبانی در لبه های تابلو برای روشنایی بیشتر
  • -دارای کمترین ضخامت و وزن پایین
  • -قابل استفاده در قالب های شاسی بدون کاربرد نور
  • -دارای کمترین هزینه نگهداری
  • -یکی از بهترین و باکیفیت ترین ابزار تبلیغاتی در ساخت تابلو های تبلیغاتی
کاربرد تابلو استیل
حتما بخوانید!

قیمت لایت باکس فریم لس اینکو ساین

قیمت لایت باکس فریم لس به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل در تعیین قیمت لایت باکس فریم اندازه و ابعاد طرح انتخابی، نوع چاپ در روی لایت باکس و نحوه قرار گیری تابلو تبلیغاتی به صورت دیواری، سقفی، پایه دار و استندی و هزینه مورد نظر برای ساخت لایت باکس فریم لس است.

انواع لایت باکس فریم لس

گروه تابلو سازی اینکو ساین

گروه تابلو سازی اینکو ساین یکی از شرکت های معتبر طراح و سازنده تابلوهای تبلیغاتی است. این شرکت دارای سرویس پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. گروه تابلوسازی ایکو ساین بعد از تحئیل سفارش مشتریان نیز همکاری خود را ادامه می دهد. مشتریان عزیز می توانند بعد از تحویل تابلوهای تبلیغاتی برای انجام خدماتی مانند تعمیرات تابلو با اینکو ساین تماس بگیرند. همچنین این شرکت انواع تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس فریم لس را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به طرح انتخابی مشتری طراحی و تولید می کند.

 

تحویل حضوری و یا آنلاین تابلو در اینکو ساین

یکی از خدمات گروه تابلو سازی اینکو ساین تحویل حضوری و آنلاین تابلوهای تبلیغاتی مشتریان است. زیرا بعضی از مشتریان به علت دور بودن مسیر نتوانند سفارشات خود را حضوری تحویل بگیرند. گروه تابلو سازی اینکو ساین در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را در محل تحویل می دهد.

طراحی گرافیکی و ارسال قبل از اجرا

یکی از خدمات گروه تابلو سازی اینکو ساین برای مشتریان طراحی گرافیکی نمونه های تابلو و ارسال آن برای مشتریان برای انتخاب نمونه مورد پسند آنها است.

مزایا و نحوه اجرای نمای کامپوزیت برای تابلو مغازه
حتما بخوانید!

کیفیت و دوام تابلو

تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده گروه تابلوسازی اینکو ساین دارای کیفیت و دوام بالا است. در ساخت این تابلوها از مواد با جنس بادوام و باکیفیت استفاده می شود.

تحویل سفارش در کوتاهترین زمان

اینکو ساین سفارشات مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل می دهد. همچنین اینکو ساین خدمات طراحی و ساخت تابلو در سراسر کشور را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی مغازه، فروشگاه و کسب و کار خود را به گروه تابلو سازی اینکو ساین به صورت حضوری و آنلاین بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *