ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟

امروزه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی کسب و کارها داشته باشد. به همین علت شاهد آن هستیم که ملزومات مختلف تابلوسازی در حال عرضه هستند. هر چقدر که امکانات در این بخش کامل تر باشد، مسلما نتیجه کار نیز بسیار بهتر خواهد بود. برای آگاهی بیشتر شما در این زمینه قصد داریم تا ملزومات تابلو سازی را با یکدیگر بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع تابلو تبلیغاتی

در حال حاضر تابلوهای تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی دارند که هر کدام آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. به همین علت در ادامه همه این موارد را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم مهم ترین نوع تابلو تبلیغاتی است که در اکثر مراکز تجاری از آن استفاده می شود. حروف مختلف در این تابلو به صورت برجسته دیده می شوند که مهم ترین ویژگی آن محسوب می شود. به همین جهت به این مورد تابلو برجسته نیز گفته می شود.

تابلو استیل

همانطور که از نام این تابلو مشخص است، در ساختار آن از استیل استفاده شده است. در این تابلوها برای نورپردازی از لامپ هالوژن استفاده می شود که همین امر زیبایی آن را چند برابر خواهد کرد. همچنین استیل درخشش و شفافیت بسیار بالایی دارد که همین امر زیبایی بیشتری به آن می بخشد.

در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی توجه کرد؟
حتما بخوانید!

تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک یکی از تابلوهایی است که امروزه مصرف آن کاهش یافته است. در این محصول از گاز نئون برای روشنایی تابلو استفاده می شود. کیفیت نوردهی این تابلو بعد از مدتی ضعیف می شود که به همین علت بسیاری از افراد آن را نمی خواهند.

 

ابزار مورد نیاز در تابلوسازی

تابلوسازی یک مهارت بسیار مهم است که برای انجام آن نیاز به ابزار آلات مخصوص خواهید داشت. به همین علت برخی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

دستگاه خم و زاویه زن

یکی از اصلی ترین ابزارهای تابلوسازی دستگاه خم و زاویه زن است. این ابزار برای تغییر شکل دادن به ورقه ها به کار می رود. همچنین خم شدن اصولی ورقه ها توسط این ابزار صورت می گیرد که نشان دهنده قدرت بسیار بالای آن است.

دستگاه cnc

دستگاه cnc‌ در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. از این دستگاه برای ایجاد برش های مختلف بر روی دستگاه استفاده می شود. برش قسمت های مختلف تابلو با این دستگاه به شکل حرفه ای انجام خواهد شد. این در حالی است که در گذشته این کار به صورت دستی انجام می شد.

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟

دستگاه پانچ بادی

برای اینکه شما بتوانید قطعات مختلف تابلو را به هم متصل کنید، بهتر است که از دستگاه پانچ بادی بهره ببرید. این ابزار می تواند به راحتی کار پانج را برای تابلوهای مختلف انجام دهد. از همین رو باید حتما این دستگاه در داخل کارگاه تابلوسازی وجود داشته باشد.

دستگاه چاپ لارج فارمت

بر روی تابلوهای تبلیغاتی باید موارد مختلفی نوشته شود که این کار توسط دستگاه چاپ لارج فرمت صورت می گیرد. این دستگاه قادر است که کار چاپ را در اندازه های بزرگ به راحتی انجام دهد. با توجه با کاربرد مهم این دستگاه، حتما باید در تابلو سازی از آن بهره برد.

تابلو استیل برجسته بک لایت
حتما بخوانید!

نورپردازی با لامپ های led

برای اینکه یک تابلو تبلیغاتی بتواند بهترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد، باید نورپردازی آن را نیز جدی بگیرید. راه های زیادی برای انجام نورپردازی وجود دارد که در بین آن ها استفاده از لامپ ال ای دی بهترین گزینه است. این لامپ ها در عین حال که مصرف پایینی دارند، میزان نور زیادی را تولید می کنند. همچنین لامپ های ال ای دی تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و می توانید هر کدام از آن ها را که دوست داشتید برای تابلو تبلیغاتی خود انتخاب کنید. تمامی این ویژگی های مثبت سبب شده است تا لامپ های ال ای دی گزینه فوق العاده ای برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی باشند.

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟

سخن پایانی

برای اینکه یک کسب و کار فیزیکی بتواند به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، باید حتما برای تبلیغات محیطی و تابلوسازی برنامه داشته باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از تابلوها وجود دارند که هر کس با توجه به نیاز خود می تواند از آنها استفاده کند. همچنین ساخت این تابلوها به ملزومات مختلفی نیاز دارد که در این مطلب به طور کامل به شرح آن ها پرداخته شد. با توجه به شرایطی که برای شما شرح داده شد، بهتر است که این تابلوها را تهیه کرده و نصب کنید. در حال حاضر اینکو ساین بهترین خدمات تابلوسازی را ارائه می کند پس از این فرصت به سود خود بهره ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *