معرفی انواع تابلو استیل مغازه

,
تابلو استیل مغازه

تابلو استیل مغازه یکی از نمونه تابلو های تبلیغاتی می باشد که برای زیبایی و جذابیت بیشتر مغازه ها آن را در سردر مغازه نصب می کنند. تابلو استیل به دلیل کیفیت، ماندگاری و زیبایی زیادی که دارد توانسته است نسبت به رقیبان خود برتری داشته باشد و به بزرگترین تابلو های تبلیغاتی تبدیل شود. تابلو های استیل دارای انواع مختلفی هستند که می توان به تابلو استیل براق، تابلو استیل مات، تابلو استیل خش دار و… اشاره کرد.

تابلو استیل مغازه

مزایای حروف برجسته استیل

همانطور که گفته شد در این روزها شاهد استفاده‌ بیش از اندازه فروشندگان از حروف برجسته استیل هستیم، که برای نشان دادن کسب و کار خود از آن استفاده‌ می کنند. حروف برجسته در عین حال که دارای زیبایی خارق‌العاده ای می باشد دارای دوام و ماندگاری بالایی نیز می باشد در کنار این موارد دارای مزایای دیگری نیز است که در ادامه باهم این موارد را بازگو خواهیم کرد‌.

یکی از مزیت هایی که حروف برجسته استیل دارند می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. آلیاژی که حروف برجسته استیل از آن تهیه می شوند در برابر هر نوع آب و هوایی مقاوم است و می تواند در برابر هر نوع خوردگی سالم بماند. برای آن دسته از افرادی که به دنبال حروف برجسته برای تابلو هستند حروف برجسته استیل پیشنهاد می شود.

از دیگر مزیت هایی که این نوع از تابلو های تبلیغاتی دارند می توان به تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره کرد. کمتر تابلو تبلیغاتی را یافت می کنید که دارای تنوع در طرح و رنگ باشد ولی تابلو های استیل از این قابلیت برخوردار می باشند و شما می تواند بر اساس سلیقه خود طرح و رنگ این تابلو ها را انتخاب نمایید.

تابلو نمای کامپوزیت استیل
حتما بخوانید!

یکی از نکاتی که باعث مزیت حروف برجسته استیل شده است این مورد می باشد که استیل نمی تواند نور را از خود عبور دهد به همین جهت در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی استیل از حروف برجسته‌ استفاده می شود. خلاقیت تابلو ساز ها در این زمینه باعث زیبایی دو چندان تابلو استیل تبلیغاتی شده است. اینکو ساین نیز از این نوع حروف برجسته استفاده نموده و توانسته است تابلو های تبلیغاتی زیبایی را تولید کند که با نظر متقاضیان همخوانی داشته و باعث رضایت آنان شده است.

از دیگر مواردی که می توان به عنوان مزیت تابلو استیل به آن اشاره کرد عبارت است از:

  •  زیبایی چشمگیر.
  •  ماندگاری و طول عمر بالا.
  •  قیمت مناسب و مقرون به صرفه.
  •  تولید و ساخت در کمترین زمان.

تابلو استیل مغازه

اهمیت استفاده از تابلو استیل

حال شاید برایتان سوال باشد که اهمیت استفاده از تابلو استیل چیست؟ استفاده‌ از این تابلو ها چه اهمیتی دارند؟ خدمت شما عرض شود که تابلو استیل همانطور که از نامش مشخص است تابلو هایی با جنسی مقاوم و استیل هستند به جهت جنسی که دارند قابل توجه می باشند.

تابلو استیل از ورقه های فلزی و استیلی تهیه شده اند که به دلیل جنسی که دارند نسبت به دیگر جنس ها مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد. این نوع از تابلو ها در کنار استحکام بالا دارای زیبایی نیز می باشند و همین امر باعث شده است توجه مخاطبین زیادی را به خود جذب کند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید و علاقه مند به زیباسازی فضای کار خود چه در فضای داخلی چه در فضای بیرونی هستید تابلو استیل می تواند برایتان اهمیت داشته باشید چرا که این نوع از تابلو ها نه تنها در فضای بیرونی مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در فضای داخلی نیز برای زیباسازی و مدرن سازی نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

تفاوت تابلو چلنیوم و نئون پلاستیک
حتما بخوانید!

در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی توجه کرد

در هنگام تهیه تابلو استیل نکاتی وجود دارد که توجه به این نکات میتواند خریداران را در راستای خرید بهتر راهنمایی کند. لذا توجه به ادامه مطلب می تواند برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید و انتخاب تابلو استیل هستند مفید باشد.

ابعاد و اندازه تابلو استیل :

از اولین نکاتی که باید در انتخاب تابلو استیل به آن توجه کرد ابعاد و اندازه می باشد. از آن جایی که ابعاد و اندازه تابلو استیل بسیار متنوع می باشد می توان از ابعاد گوناگون آن بهره مند شد ولی باید توجه داشته باشید برای فضاهای بزرگ تر مانند شرکت ها که ولتاژ برق و فضای بیشتری برای نصب وجود دارد می توان از ابعاد و اندازه های بزرگتر استفاده کرد.

محل نصب تابلو استیل:

این روز ها نه تنها از تابلو استیل در فضای خارجی بلکه در فضای داخلی نیز استفاده می کنند نوع مواد اولیه و ترکیباتی که برای تابلو استیل فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد زمین تا آسمان با تابلو استیل فضای بیرونی متفاوت می باشد در هنگام انتخاب تابلو استیل به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

قیمت تابلو استیل

از سوالات پرتکرار و صد البته مهم در هنگام انتخاب، خرید و تهیه تابلو استیل موضوع قیمت می باشد سوالاتی چون قیمت تابلو استیل چقدر می باشد؟ چه پارامترهایی بر روی قیمت تابلو استیل موثر هستند؟ که قرار است با یک دیگر به متداول ترین سوالات بپردازیم.

تابلو استیل مغازه

از فاکتور های مهمی که در تعیین قیمت تابلو استیل موثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد اولیه به کار برده شده در تولید تابلو استیل.
  • نوع طرح و رنگ تابلو استیل.
  • کیفیت تابلو استیل.
  •  ابعاد و اندازه تابلو استیل.
معرفی بهترین فونت ها در تابلو سازی
حتما بخوانید!

عوامل دیگری نیز در راستای قیمت تابلو استيل موثر هستند که این عوامل مجزا از موارد ذکر شده می باشند. یکی از اصلی ترین عوامل تابلو ساز می باشد برخی از تابلو ساز ها هستند که بر اساس وجدان کاری خود سود کمتری را دریافت کرده و با قیمتی مناسب تر تابلو استيل را ارائه می دهند در این میان می توان به اینکو ساین اشاره کرد.

یکی از تابلو ساز های بزرگ و معتبر در کشور ما اینکو ساین می باشد این مجموعه توانسته است با تجربه های چندین و چند ساله خود جز برترین ها محسوب شود البته شایان ذکر است تولیدات این مجموعه بسیار حرفه ای و خلاقانه صورت می پذیرد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های بیشتر و دیدن قیمت تابلو های استیل به اینکو ساین سری بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *