مدارک لازم برای مجوز تابلو مغازه

مدارک لازم برای مجوز تابلو مغازه

فروشگاه ها و مغازه ها برای جلب مشتریان به تبلیغ و جلب توجه نیاز دارد. فعالیت هر مغازه و فروشگاه هر میزان زیاد باشد بدون تبلیغات موفقیت کمتری دارد. یکی از راههای تبلیغ موفق و جذب مخاطب استفاده از تابلو برای فروشگاه و مغازه است.

جنس تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم، استیل، فلکسی فیس است. برای نصب تابلو برای فروشگاه یا مغازه باید مجوز نصب از اتحادیه صنفی مربوط دریافت شود. سودی که از نصب تابلو بر طبق مجوز قانونی کسب می کنید بیشتر از هزینه هایی است که برای دریافت پروانه کسب پرداخت می کنید.

مدارک لازم برای مجوز تابلو مغازه

مزایای دریافت مجوز نصب تابلو

در صورتی که مجوزهای قانونی لازم را برای فعالیت های اقتصادی دریافت کنید نیاز به فرار از قانون نیست. همچنین با خیال راحت می توانید در اماکن خرید و پاساژها به انجام فعالیت های صنفی خود اقدام کنید. در نتیجه جذب مشتری و درآمد و سود حاصل از کسب و کار افزایش می یابد. بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و اتحادیه های صنفی با داشتن پروانه کسب و مجوز فعالیت  فروشگاهها و مغازه ها وام و تسهیلات مالی اعطا می کنند.

 برای دریافت مجوز نصب تابلو مغازه ها و فروشگاهها مدارک ذیل نیاز است:

  • -فتوکپی برابر اصل تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی متقاضی 2 سری
  • -فتوکپی برابر اصل آخرین مدرک شخصی متقاضی یک سری
  • -فتوکپی برابر اصل کارت پایان خدمت پشت و رو 2 سری
  • -فتوکپی برابر اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی واحد صنفی مغازه یا فروشگاه
  • -تقاضانامه برای گرفتن جواز کسب با مدارک مربوط به واریزی حق عضویت اتحادیه صنفی مغازه یا فروشگاه مربوط
  • -فيش عوارض نوسازي واحد صنفي
  • -فیش پرداخت هزینه صدور مجوز تابلو
  • -تکمیل فرم تقاضانامه برای پروانه نصب تابلو
  • -رضایت نامه مکتوب از واحدهای مجاور و ساختمان ها در صورت وجود معارض
    مراحل دریافت مجوز برای تابلوهای شهری
معرفی بهترین فونت ها در تابلو سازی
حتما بخوانید!

تابلوهای تبلیغاتی که در سردر مغازه ها نصب می شود تابلوهایی هستند که معرف کاربری موجود در محل نصب تابلو است.بعضی از مالکین ساختمان دیوار ساختمان خود را برای تبلیغات اجاره می دهند. اما بهترین نوع تبلیغات کسب و کار مغازه ها و فروشگاه ها استفاده از تابلو بر سر در مغازه ها است. سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا نصب تابلو برای مغازه ها وفروشگاه های نیاز به دریافت مجوز نصب تابلو است.؟ برای نصب تابلو باید مجوزهای لازم از واحد صنفی مربوط اخذ شود.

مراحل انجام کار برای دریافت مجوز نصب تابلو شامل موارد ذیل است:

  • -مراجعه متقاضی نصب تابلو به سازمان زیباسازی شهر و تکمیل مدارک مورد نیاز
  • -مشخص نمودن زمان بازدید از محل نصب تابلو
  • -تهیه مستندات و عکس از محل نصب تابلو به وسیله کارشناس سازمان زیباسازی
  • -اصلاح و جانمایی محل نصب تابلو و تایید توسط کارشناس مربوطه
  • -پرداخت فیش و مبلغ عوارض تابلو
  • -دریافت پروانه نصب تابلو

انواع تابلوهای تبلیغاتی

قبل از سفارش برای طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی بهتر است که انواع تابلوهای تبلیغاتی را بشناسیم تا با آگاهی کامل و صرف کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشیم. تابلوهای تبلیغاتی در 3 نوع تابلوهای نوری، وغیرنوری و تابلو اعلانات طراحی و ساخته می شوند.

تابلوی تبلیغاتی غیر نوری

تابلوهای تبلیغاتی غیر نوری نباید روی تیر چراغ های روشنایی عمومی،چراغ برق، تیر مخابراتی و تجهیزات راهنمایی و رانندگی نصب شوند. این نوع تابلوهای تبلیغاتی را می توان روی دیوارهای یکپارچه یا دیوارهای حصاری نصب کرد.تابلوهای تبلیغاتی غیر نوری را میتوان روی ساختمان های تجاری فاقد پنجره نصب کرد.اندازه تابلو نباید بزرگتر از دیوار باشد و به اندازه 25 صدم متر فاصله داشته باشد. این تابلوها نباید روی تراس ها یا سطوح شیب دار نصب شوند. فاصله این تابلوها از سطح زمین باید نیم متر باشد.

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟
حتما بخوانید!

تابلوی تبلیغاتی نوری

تابلوهای تبلیغاتی نوری نباید روی دیوار نصب شوند. ولی بر روی دیوار ساختمان های تجاری می توانند نصب شوند.اندازه این تابلوها نباید به طور موازی از محدوده دیوار یا بالکن بیشتر و بزرگتر باشد. تابلو تبلیغاتی نباید نمای ساختمان را بپوشاند.

تابلوی تبلیغاتی اعلانات

تابلوهای تبلیغاتی اعلانات فعالیتهایی که در آن ساختمان انجام می شود اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار می دهد. اشخاصی که فعالیتی انجام می دهند می توانند تابلو اعلانات بر روی ساختمان محل فعالیت خود نصب کنند.

شرایط نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها

شرایط نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها باید از جنس بادوام و دارای مجوز نصب تابلو است.در مناطق تجاری و تبلیغاتی تابلوهای بیشتر از یک متر نمی توانند در فاصله کمتر از 10 متر از ساختمان تجاری قرار گیرند. همچنین عرض جانبی تابلو نباید بیشتر از 25 صدم متر باشد. تابلوهای تبلیغاتی عمومی می توانند در ارتفاع بالاتری نسبت به دیوار ساختمان نصب شوند. این نوع تابلوها نباید جلوی پنجره و بالکن قرار گیرند و بیشتر از یک دهم عرض کل خیابان در پیاده رو نمی تواند پیشروی داشته باشند.متن نوشته شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی باید با فونت بزرگ نوشته شود. تابلوها برای رویت تابلو برای مشاهده کنندگان با رنگ های روشن طراحی شوند.

مدارک لازم برای مجوز تابلو مغازه

گروه تابلو سازی اینکو ساین

گروه تابلو سازی اینکو ساین یکی از شرکت های معتبر طراح و سازنده تابلوهای تبلیغاتی است. این شرکت دارای سرویس پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. گروه تابلوسازی ایکو ساین بعد از تحئیل سفارش مشتریان نیز همکاری خود را ادامه می دهد. مشتریان عزیز می توانند بعد از تحویل تابلوهای تبلیغاتی برای انجام خدماتی مانند تعمیرات تابلو با اینکو ساین تماس بگیرند.

نقش تابلوسازی در تبلیغاتی محیطی
حتما بخوانید!

فواید خدمات از مجموعه اینکو ساین

از خدمات اینکو ساین می توان به سفارش و ارسال محصولات با کیفیت وخدمات پس از فروش  این مجموعه اشاره کرد!

تحویل حضوری و یا آنلاین تابلو در اینکو ساین

یکی از خدمات گروه تابلو سازی اینکو ساین تحویل حضوری و آنلاین تابلوهای تبلیغاتی مشتریان است. زیرا بعضی از مشتریان به علت دور بودن مسیر نتوانند سفارشات خود را حضوری تحویل بگیرند. گروه تابلو سازی اینکو ساین در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را در محل تحویل می دهد.

طراحی گرافیکی و ارسال قبل از اجرا

یکی از خدمات گروه تابلو سازی اینکو ساین برای مشتریان طراحی گرافیکی نمونه های تابلو  و ارسال آن برای مشتریان برای انتخاب نمونه مورد پسند آنها است.

کیفیت و دوام تابلو

تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده گروه تابلوسازی اینکو ساین دارای کیفیت و دوام بالا است. در ساخت این تابلوها از مواد با جنس بادوام و باکیفیت استفاده می شود.

تحویل سفارش در کوتاهترین زمان

اینکو ساین سفارشات مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل می دهد. طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی مغازه، فروشگاه و کسب و کار خود را به گروه تابلو سازی اینکو ساین به صورت حضوری و آنلاین بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *