متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو سوئدی

متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو حروف سوئدی

تابلوهای تبلیغاتی حروف سوئدی یکی از مدرن ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است. تابلو  سوئدی در طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شود. تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی به وسیله روش های اتوماتیک با استفاده از تجهیزات مدرن طراحی و ساخته می شود. تابلو های تبلیغاتی حروف سوئدی به دلیل زیبایی مورد استقبال افراد زیادی برای تابلوهای تبلیغاتی محصولات، کالاها و خدمات هستند.

متریال مورد نیاز برای ساخت تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی

متریال های مورد نیاز برای ساخت تابلو های تبلیغاتی حروف سوئدی شامل موارد ذیل است:

  • لبه آلومینیومی برای برجستگی حروف
  • استیل
  • پلکسی گلاس
  • مولتی استایل
  • پلکسی گلاس آینه ای
  • تیکه های کریستال

متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو حروف سوئدی

انواع تابلوهای تبلیغاتی مغازه

تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع کاربرد و متریال مورد استفاده در ساخت انواع مختلفی دارند. در انتخاب تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها نباید از طرح یکنواخت استفاده کرد. زیرا باعث بی تفاوتی افراد و مخاطبین به صورت روزمره می شود. بهتر است تابلوهای تبلیغاتی مدرن و زیبا در طراحی و ساخت انتخاب شود. تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها با توجه به اینکه در داخل پاساژ تجاری یا در بیرون از پاساژ قرار دارند، متفاوت است. انواع تابلو های تبلیغاتی مغازه شامل موارد ذیل است:

  • تابلو چلنیوم
  • تابلو استیل
  • تابلو بیلبورد
  • تابلو وکیوم
  • تابلو فلزی
  • تابلو لاس وگاسی
  • تابلو نئون
  • تابلو فلکسی
  • تابلو لایت باکس
  • تابلو فانتا کروم
  • تابلو پولکی
  • تابلو لبه سوئدی
  • تابلو لترمکس
  • تابلو پترن
  • تابلو آگاما
  • تابلو پانچی
تابلو لایت باکس دو طرفه
حتما بخوانید!

طراحی تابلو حروف برجسته به چه عواملی بستگی دارد؟

از حروف برجسته در ساخت تابلو تبلیغاتی به عنوان یکی از انواع متریال های تابلو سازی استفاده می شود. تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته به وسیله متریال هایی مانند آهن، پلکس گلاس، آلومینیوم، اس ام دی و پی وی سی طراحی و ساخته می شوند. تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته شامل تابلو حروف فلزی، تابلو چلنیوم، تابلو  نئون پلاستیک، تابلو حروف لبه سوئدی،تابلو  استیل که متریال اصلی آن حروف برجسته است. نکته مهمی که در ساخت تابلو تبلیغاتی حروف برجسته این است که نوع طراحی در ساخت تابلو تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. زیرا در طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی با حروف برجسته علاوه بر زیبایی باید بازاریابی محصولات، کالا و خدمات با جذب مشتری مورد توجه قرار گیرد. در طراحی تابلو حروف برجسته باید هماهنگی رنگ ها و متریال در نظر گرفته شود.

با توجه به نوع کاربرد تابلوهای تبلیغاتی از ابعاد مختلفی در طراحی و ساخت تابلو استفاده می شود. به طور کلی برای ابعاد تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها استانداردهایی وجود دارد که به شرح ذیل است:

اندازه استاندارد تابلو مغازه

ابعاد تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو کاربرد آن دارای اندازه و ابعاد متفاوتی هستند. عواملی مانند اندازه دهانه ورودی مغازه ها، ارتفاع پیشانی مغازه و وجود بالکن در مغازه در تعیین ابعاد و اندازه تابلو تبلیغاتی مغازه ها موثر است. عوامل ذکر شده به وسیله شهرداری محاسبه می شود. مثال در صورتی که ارتفاع پیشانی مغازه کمتر از 180 سانتی متر باشد عرض تابلو تبلیغاتی ملاک است. همچنین در صورتیکه بالکن در طبقه بالای مغازه وجود داشته باشد، حداکثر ارتفاع از کف بالکن ملاک قرار می گیرد. اگر مغازه در طبقه همکف پاساژ باشد، حداکثر عرض تابلو تا ارتفاع زیر پنجره یا جان پناه طبقه بالا 120 سانتی متر محاسبه می شود.

تابلو چلنیوم دو طرفه
حتما بخوانید!

متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو حروف سوئدی

خوانایی تابلو تبلیغاتی مغازه

خوانایی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها در تعیین اندازه و نوع تابلو موثر است. در صورتیکه خوانایی تابلو تبلیغاتی در طراحی و ساخت تابلو رعایت نشود، باعث کاهش کارکرد و جذب مشتری برای محصولات، کالا و خدمات می شود. در تعیین خوانایی تابلو تبلیغاتی مغازه موارد ذیل باید رعایت شود:

فونت و سایز قلم متن تابلو تبلیغاتی

در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فونت های خوانا و زیبا برای زیبایی و خوانا بودن متن تبلیغاتی روی تابلو انتخاب شود.

قابل نمایش تابلو تبلیغاتی از زاویه های مختلف

تابلو تبلیغاتی باید در زاویه ای نصب شود که متن تبلیغاتی خوانا و زیبا قابل مشاهده از زاویه های مختلف باشد.

نورپردازی تابلو حروف برجسته لبه سوئدی

از نورپردازی برای زیبایی و جلب توجه مخاطب در تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود. نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی به وسیله لامپ های متال هالید 250 و 400 انجام می شود. از نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی حروف سوئدی نیز به وسیله نصب لامپ های ال ای دی و اس ام دی کاربرد دارد. از لامپ های اس ام دی به دلیل کیفیت مطلوب و دوام بالا در نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی حروف سوئدی استفاده می شود. در تابلوهای تبلیغاتی حروف سوئدی با برجستگی 3 سانتی متر برای نورپردازی از لامپ های اس ام دی نواری برای پخش نور به شکل یک دست استفاده می شود.

طراحی تابلوهای تبلیغاتی حروف سوئدی

طرح تابلو یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت تابلوهای تبلیغاتی است. قبل از طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی باید طرح تابلو با توجه به نوع کاربرد انتخاب شود. طراح تابلو باید تجربه و تخصص در انتخاب رنگ ها و فونتها را داشته باشد تا تابلویی زیبا ایجاد کند. در صورتیکه از طرح های زیبا و جذاب در تابلوهای تبلیغاتی انتخاب نشود، باکیفیت ترین متریال در ساخت تابلو تبلیغاتی تاثیری در جذب مخاطب برای تبلیغ کالا، محصولات و خدمات ندارد. برای ساخت تابلو تبلیغاتی زیبا باید طراح علاوه بر تسلط بر نرم افزارهای طراحی ایده های زیبا برای طراحی تابلو داشته باشد.

ساخت تابلو چلنیوم مخصوص مشاور املاک
حتما بخوانید!

متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو حروف سوئدی

گروه تابلو سازی اینکو ساین

گروه تابلو سازی اینکو ساین یکی از شرکت های معتبر طراح و سازنده تابلوهای تبلیغاتی است. این شرکت دارای سرویس پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. گروه تابلوسازی ایکو ساین بعد از تحئیل سفارش مشتریان نیز همکاری خود را ادامه می دهد. مشتریان عزیز می توانند بعد از تحویل تابلوهای تبلیغاتی برای انجام خدماتی مانند تعمیرات تابلو با اینکو ساین تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *