قیمت تابلو چلنیوم طلایی

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

امروزه تابلو سازی از شیوه های مدرن تبلیغات و معرفی برندهای تجاری محسوب می شود که انواع و اقسام متفاوتی دارند. صاحبان مشاغل از این تابلوهای زیبا برای جلب نظر مشتری استفاده می کنند.

روش ساخت  تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم با روش های ساده، دوبل، لترمکس، الماسی، کریستالی، ستاره، پانچی و … طراحی و پیاده سازی می شود. معروف ترین و  و محبوب ترین انواع حروف برجسته چلنیوم می توان به تابلو چلنیوم طلایی است که از لحاظ ساختاری بیشترین شباهت را به تابلو چلنیوم ساده دارد، با این تفاوت که در ساخت چلنیوم طلایی، از رول چلنیوم طلایی و پلکسی گلس طلایی رنگ و اس ام دی هایی با نور زرد استفاده می شود.

تابلو چلنیوم پانچی

از شیک ترین تابلوهای تبلیغاتی با ظاهری براق و درخشنده، جایگاه اول را در تابلو سازی به خود اختصاص داده است. این تابلو آلومینیومی با خاصیت انعطاف پذیری از رول های پانچی ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متری و لبه و رویه های حروف از پلکسی گلاس در رنگ های متنوع طلایی، نقره ای و مشکی ساخته شده است. تابلوهای چلنیوم طلایی پانچی می توانند در انواع دایره، ستاره، استیل و کریستالی دیده شوند.

تابلو چلنیوم طلایی

برای ساخت این تابلوی چلنیوم پانچی ابتدا متراژ تابلو اندازه گیری شده و سپس طرح نهایی آن توسط نرم افزارهای طراحی مثل تری دی مکث ترسیم می شود. براساس همین طرح ترسیم شده، حروف تابلو با استفاده از دستگاه های برش لیزری بر روی پلکسی صورت می گیرد. در وهله بعد تابلوساز رویه و لبه حروف را به یکدیگر مونتاژ می کند.

تابلو چلنیوم دو طرفه
حتما بخوانید!

برای نور پردازی این تابلو، لامپ های اس ام دی بلوکی یا ردیفی را بر روی پی وی سی نصب کرده و پی وی سی را در پشت حروف جای می دهند. البته زیرساز تابلوهای چلنیوم طلایی می تواند کامپوزیت، ترموود، شیشه یا سنگ باشد.

لازم به ذکر است که تابلوهایی که قابلیت نور پردازی دارند، نیازمند یک منبع تغذیه ضدآب هستند و تایمر قابل تنظیم آن ها، این امکان را به شما می دهد تا در ساعات غیرکاری تابلو را خاموش نمایید.

تابلو چلنیوم طلایی الماسی

تابلوهای چلنیوم الماسی، با ظاهر زیبا و جذاب خود، تأثیری ثمر بخش در جلب توجه مشتریان داشته و در طیف وسیعی از کسب و کارهای مختلف دیده می شود.

برای ساخت تابلوهای چلنیوم الماسی، طرح اولیه با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته طراحی شده و سپس مرحله تولید آن ها با روش دستی یا انواع دستگاه های برش انجام می گیرد. بعد از فرایند برش و آماده سازی حروف و مرحله های خم کاری جهت طراحی تابلو، بر روی نور پردازی کار می کنند.

به این معنی که لامپ های SMD را درون حروف برجسته قرار داده و در کنار لبه های حروف چلنیوم، سوراخ های پانچ مانند با اشکال مختلف هندسی ایجاد می کنند تا نور به شکل زیبایی تابیده شود.

 

نقاط قوت تابلو چلنیوم الماسی (پانچ)

  • قیمت مقرون به صرفه
  • تعمیرات و نصب راحت
  • تسریع در روند ساخت
  • تنوع رنگ و شکل
  • نور پردازی قوی و حرفه ای

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

عوامل مؤثر در قیمت تابلو چلنیوم الماسی

  • جنس لبه حروف
  • قطر حروف برجسته
  • جنس متریال زیرسازی که می تواند کامپوزیت، پلکسی، چوب یا شیشه باشد.
  • متراژ تابلو
    پاورهای فن دار که وظیفه خنک سازی تابلو را دارند.
  • تایمر موجود در پشت تابلو
تابلو چلنیوم با اجرای نمای ترمووود
حتما بخوانید!

تابلو چلنیوم طلایی گرد

تابلو چلنیوم طلایی گرد جزو زیر مجموعه تابلوهای چلنیوم تبلیغاتی موجود در بازار است که با استفاده از دستگاه های برش مخصوص، در نوشته های خود حالت گرد دارند.

بدنه این تابلو کاملاً از آلومینیوم بوده و حروف برجسته آن ها معمولا از جنس پلاستیک یا فلزی هستند. این تابلو به علت محدود بودن نوشته ها داخل باکس گرد، کمترین توجه را نسبت به سایر تابلوهای چلنیوم به خود جلب کرده اما با این وجود، قابلیت انعطاف، مقاومت بالای آلیاژ آلومینیوم، نور پردازی زیبای آن با رنگ های آبی و زرد و تنوع در اشکال هندسی، جذابیت چشمگیری را از آن خود کرده است. بیشترین کاربرد تابلوهای چلنیوم گرد، در سالن های آرایشی و مراکز تجاری خواهد بود.

فاکتورهای مؤثر در قیمت تابلو چلنیوم طلایی گرد به شرح زیر است:

  • کیفیت جنس رویه
  • جنس صفحه زیرین
  • روش ساخت (ماشینی یا دستی)
  • سطح دوام و مقاومت
  • وجود لایه های محافظتی جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل تابلو
  • ابعاد تابلو

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

محاسبه قیمت تابلوهای چلنیوم طلایی، فاکتور مهمی است که متقاضیان و مشتریان قبل از سفارش تابلو به آن می اندیشند تا بر همین اساس نوع طراحی تابلوی خود را انتخاب نمایند.

سایز و متراژ تابلو جزو پارامترهای اصلی تعیین قیمت تابلوهای چلنیوم است. در تابلو سازی برای محاسبه دقیق اندازه تابلو بر حسب متر محیط از نرم افزارهایی مانند Coreidraw و Autcadecut استفاده می شود.

علاوه بر متراژ تابلو، عواملی دیگر مانند نوع تابلو، جنس متریال های به کار رفته، تعداد ماژول ها و پاورهای فن دار، نمای تابلو، حروف برجسته، قطر حروف برجسته، طراحی ساده یا پانچ دار بودن لبه کار، تایمر پشت تابلو، میزان ارتفاع نصب تابلو، تعداد ام دی اف و اس ام دی های موجود در تابلو و … بر قیمت نهایی تابلوهای چلنیوم اثر گذار است.

ساخت و اجراانواع تابلو لاس وگاسی اینکو ساین
حتما بخوانید!

گروه تابلو سازی اینکو ساین، با چندین سال سابقه، ساخت انواع تابلوهای چلنیوم را با بهترین کیفیت در ایران بر عهده دارد که به روزترین دستگاه ها را برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی به کاربرده و در طول سال های کاری، مشتریان ثابت خود را دارد.

همچنین برای متقاضیانی که ایده ای برای تابلو خود ندارند، نمونه کارهای بسیاری ارسال خواهد کرد تا انتخاب راحت تری داشته باشند و سفارش آن ها را در زمان مشخص شده، آماده و تحویل می دهند. ضمناً خدمات این گروه بزرگ تابلو سازی اینکو ساین مانند تعمیرات، بعد از تحویل سفارشات نیز شامل حال مشتریان خواهد شد.

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

جمع بندی

واژه چلنیوم بر معنای خاصی دلالت ندارد و عبارت صحیح آن چنلیوم، برگرفته از دو عبارت چنل (کانال) و لیوم(آلومینیوم) است. این تابلو دارای صفحه آکریلیک بوده که نور را به راحتی از خود عبور می دهد و نوشته هایی برجسته که روی ورقه ای برش خورده و بر صفحه مونتاژ شده اند.

ساخت چلنیوم در سال ۲۰۰۰ میلادی، توانست زمینه تبلیغاتی مدرن و پربازده را در کشور اسپانیا فراهم آورد. و امروزه نیز به شکل پرکاربردی وارد صنعت تابلو سازی ایران شده که ساخت آن توسط استاد کاران حرفه ای با روش دستی یا ماشینی صورت می گیرد.

روش دستی محبوبیت بیشتری در بین تابلوسازان قدیمی دارد چرا که آن ها معتقدند این هنر باید به شکل ظریفی توسط دستان یک هنرمند ساخته شود. اما در صنعت مدرن تابلو سازی ، تمامی برش ها و فرم دهی به ورقه ها و خطوط و زوایا توسط دستگاههای اتوماتیک انجام می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *