در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی

لوگو استیل و یا تابلو استیل نسل جدید از لوگو و تابلو های تبلیغاتی می باشند که در دنیای رقابت و بازاریابی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند. لوگو ها عمدتا به خاطر معرفی کسب و کار به صورت سریع و تاثیر گذار بسیار محبوب هستند و البته طراحی و ساخت آن ها در هر کسب و کاری لازم و ضروری هستند. انواع تابلو برای کاربری های مختلف وجود دارند. هر یک از آنها بنا بر نوع کسب و کار در اولویت قرار دارند. اما در ساخت لوگو برای برند ها، شرکت ها، فروشگاه های بزرگ یا زنجیره و امثالهم استفاده از تابلو استیل و لوگویی از این جنس در اولویت هستند.

در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی

انواع و اقسام لوگو و تابلو استیل وجود دارند که به شکل ظاهری دارای تفاوت هایی هستند. در زمان ساخت آنها باید به مواردی مهم توجه داشت. از جمله نوع کسب و کار، محل نصب، شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب نوع حروف، استفاده از نور پردازی و … از موارد مهمی هستند که باید در زمان ساخت تابلو به آنها توجه نشان داد.

لوگو چیست؟

نشانه ای گرافیکی که معرف برند و یا شرکتی فعال است که به صورت های مختلف طراحی و تولید می شوند لوگو می گویند. همیشه داشتن لوگوی زیبا و البته با طراحی حرفه ای در معرفی برند و شرکت بسیار موثر خواهد بود.

یکی از انواع لوگو های موجود لوگو استیل است که زیبایی و کلاس کاری خاصی دارد. بسیاری از افراد حتی قبل از شروع کسب و کار خود به فکر طراحی آرم و یا لوگوی مختص به خود و کسب و کار خود هستند. تابلو  بهتر از هر جمله و یا نشان های دیگری در ذهن افراد باقی می ماند در نتیجه طراحی آن بسیار مهم می باشد.

معرفی انواع تابلو
حتما بخوانید!

لوگو ها نشانی از هویت شرکت و یا برند ها هستند. گاهی لوگوی شرکت و برند ها به حدی معروف می شوند که استفاده از آنها و نشان دادن آن بر روی ظاهر خود برای افراد مهم است.

تابلو  استیل همانطور که از نامش مشخص است از جنس استیل ساخته می شود. ازتابلو ها  می توان بر روی درب ورودی شرکت ها و یا وسایل مورد استفاده مانند خودکار و حتی ماگ های قهوه نیز استفاده کرد. البته تابلو  استیل  که بر دیوار ها و سردر ها قابل نصب می باشند. ابلو ها می توانند به سمبل و یا علامت و نوشتار نیز طراحی شوند البته ترکیبی از آنها نیز برای طراحی لوگو ها جالب تر می باشد.

نورپردازی تابلو های استیل

می دانیم که یکی از زیبا ترین و لاکچری ترین تابلو ها تابلو استیل  می باشند که استفاده از آن ها سبب می شود تا جلوه بصری خاصی در ذهن بیننده ایجاد شود. استیل به سبب خاصیت انتقال نور از خود و مقاومت عالی به فلزی محبوب برای ساخت انواع تابلو و لوگو ها تبدیل شده است.

تابلو استیل با استفاده از لامپ های اس ام دی و پی وی سی و گلاس پلکسی و اسپیسرها تابلو های استیل نورپردازی می شود. استفاده از نورپردازی برای زیبایی و نشان دادن لوگو و تابلو در شب بسیار مهم می باشد. به صورتی که هر بیننده حتما برای یکبار به تابلو نگاه می کند.

طراحی و اجرا با بهترین متریال

در صنعت تابلو سازی و ساخت لوگو استفاده از فلز استیل باعث شده است تا طرح و شیوه ای جدید با نام لوگو استیل ساخته شود. زمانی که در ساخت لوگو استیل از بهترین متریال ها استفاده شود قطعا ماندگاری آن افزایش یافته و نگهداری از آن نیز کمتر خواهد شد.

بهترین نوع نمای ترمووود برای ساختمان
حتما بخوانید!

متریال های با کیفیت در ساخت لوگو منجر به ظرافت و زیبایی ظاهری آن نیز می شود و در بسیاری از مکان ها مانند درب های داخلی و بیرونی و دیوار ها قابل نصب خواهد بود. مقاومت لوگوی استیل در برابر رطوبت های هوا و شرایط های آب و هوایی مختلف، خراشیدگی و … از ویژگی های خاص این لوگو هستند.

طراحی لوگو با جنس استیل بر اساس سلیقه مشتری می توان از مدل های خش دار و یا براق، مات و یا پولیش خورده استفاده کرد. هر یک از این مدل ها جلوه ای زیبا و عالی دارند. به این ترتیب نظر هر بیننده ای به لوگو های استیل جلب خواهد شد. در نتیجه تبلیغات و امر معرفی به سادگی انجام می شود.

در انتخاب تابلو استیل باید به چه نکاتی

انواع حروف استیل

در ساخت لوگو استیل از حروف برجسته استفاده می شود. حروف استیل قابل ساخت و طراحی هستند. حروف فارسی و لاتین به صورت ساده، حروف استیل رینگی، نئون پلاستیک، حروف پانچ و … از انواع حروف می باشند. هر یک از این حروف جلوه و زیبایی خاص و البته ویژگی های ظاهری تقریبا متفاوتی دارند. حروف استیل ساده مرسوم ترین نوع حروف می باشند که تمام متریال ساخت آن ها از جنس استیل بوده و طراحی بسیار ساده ای دارند

حروف استیل نور اندریک همان حروف استیل ساده هستند که از نور پردازی در ساخت و نصب آن استفاده شده است. پایه های نوری پس از ساخت به حروف چسبیده خواهند شد.

حروف استیل رینگی که حروف به شکل رینگ برش داده می شوند. حروف درج شده بر روی صفحه استیل برش داده می شوند و به نظر تو خالی هستند. اما در درون رینگ استیل از پلکسی گلاس و لامپ های نوری مخصوص استفاده می شوند. حروف پانچ یکی از مدرن ترین حروف استیل است در تابلو های نئون پلاستیک و چلنیوم قابل اجرا هستند. می توان از شکل های مختلفی در حروف برای زیبا و خاص تر شدن استفاده کرد.

نمای ترمووود در چه کارهایی قابل استفاده است؟
حتما بخوانید!

جمع بندی

لوگو استیل یکی از انواع لوگو های موجود است که بسیار زیبا و پرطرفدار است. استفاده از لوگو و تابلو استیل برای همه برند و شرکت ها به یک مهم تبدیل شده زیرا تاثیری که بر تبلیغات و معرفی دارند بیشتر از سایر تابلو و لوگوهای دیگر است. اینکو ساین یکی از شرکت های موفق در ساخت انواع تابلو و لوگو های استیل در انواع و اقسام مختلف است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *