تابلو چلنیوم با اجرای نمای ترمووود

تابلو چلنیوم با نمای ترمووود

اجرای چوب ترمووود در تابلو چلنیوم نمونه ایی بی نظیر و چشم نواز است. چوب ترمووود علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد در برابر تغییرات آب و هوایی از استحکام بسیاری بالایی برخوردار است. حال استفاده از ترمووود در صنعت نماسازی و درست کردن حروف برجسته می تواند نمایی شگفت انگیز را به ارمغان آورد. قابل توجه است این چوب در صنعت نماسازی یکی از مهم‌ترین ابزار اساسی است.

هرچند مدت زیادی از نوشتن حروف بزرگ و استفاده از channelium در نما سازی و تبلیغات نمی گذرد. اما جایگاه ویژه ای در تبلیغات کسب و کارها باز کرده است. برجستگی های حروف در تابلو چلنیوم به نحوی طراحی می شوند که بیشتر از رنگ های نقره ای و زرد طلایی درست می شوند. ترکیب رنگ مناسب در ابزار تبلیغات سبب می شود در ساعت هایی که هوا روشن است با تابش اشعه های خورشید به آن حروف و ترمووود، نمایی خیره کننده به وجود آید. همچنین در پایان روز و با شروع تاریکی حروف برجسته با نورهای کم مصرف smd جلوه بی همتایی به حروف برجسته می دهد.

تابلو چلنیوم با اجرای نمای ترمووود چیست؟

اکنون دیگر خبری از ابزارهای تبلیغاتی آهنی و بی کیفیت نیست. تابلو چلنیوم خود به تنهایی در صنعت تابلو سازی تحول بزرگی بوده است. در واقع کلمه channelium از دو واژه channel یا همان کانال و aluminium، استخراج شده است. به عبارت دیگر زمانی که حروف برجسته ساخته می شوند نوارهایی که برای چسباندن استفاده می شوند شکل یو انگلیسی دارند.

ساخت تابلو نئون پلاستیک چونه است وچه مزیایی دارد
حتما بخوانید!

تابلو چلنیوم با نمای ترمووود

همچنین لبه این حروف از آلیاژ آلومینیومی ساخته می شوند. وجود این لایه آلومینیومی استحکام و زیبایی ابزار تبلیغاتی را بالا می برد. حال کاربرد چوب ترمووود در نمای ابزارهای تبلیغاتی علاوه بر زیبایی آن از استحکام بسیاری برخوردار است. همچنین این چوب عمر مفید زیادی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده ترمووود در مقابل حشرات و جانورانی چون موریانه، کپک و غیره بسیار مقاوم است. رنگی که بر روی نمای ترموود استفاده می شود بسیار ماندگار است و بر اثر تغییرات جوی از بین نمی رود. برای اجرای نمای ترمووود در ابزار تبلیغات با حرارت دادن و بدون بکار بردن مواد شیمیایی آماده می شود.

انواع مختلف چوب ترمووود برای ساخت تابلو چلنیوم

برای ساخت تابلو چلنیوم با اجرای نمای ترمووود چهار نوع چوب وجود دارد. این چهار نوع از مرغوب ترین اعضای خانواده ترمووود هستند که در زیرسازی ابزارهای تبلیغات به کار برده می شوند. این چهار نوع به شرح زیر است:

  • درخت کاج فنلاندی که چوب پاین گره دار از او ساخته می شود. در نهایت به این چوب، چوب ترمووود تبدیل می شود.
  • درخت کاج فنلاندی که چوب پاین خالی از گره دار از او ساخته می شود.
  • درخت اسپروس که چوب آن تبدیل به ترمووود می شود.
  • درخت اَش

برای رسیدن به چوب ترمووود ابتدا با حرارت دادن الوار های این درختان سعی می شود علاوه بر افزایش استحکام چوب، تنه یا خود چوب را از حشرات موزی خالی کنند. سپس از این چوب برای زیربنای تابلو چلنیوم استفاده می شود. درست است چوب ترمووود از این درختان تولید می شود. اما شرکت های زیادی به تولید ترمووود مشغول هستند.‌ نحوه کار و کیفیت محصول نهایی سبب شده است همه برندها محصولی مرغوب تولید نکنند. در نتیجه برای افزایش اعتبار کار خود در ساخت ابزارهای تبلیغاتی همانند شرکت اینکو ساین از با کیفیت بودن چوب مطمئن شوید. انتخاب ترمووود درجه یک در افزایش استحکام و پایداری نمای ابزار تبلیغاتی در برابر باد، باران، تگرگ و برف از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تابلو چلنیوم کریستالی در چه مکان های کاربرد دارد؟
حتما بخوانید!

تابلو چلنیوم با نمای ترمووود

مزایای تابلو چلنیوم نمای ترمووود

بکار بردن چوب ترمووود در ساخت تابلو چلنیوم بی شک از مزایای فراوانی برخوردار است. در ادامه مقاله سعی شده است مهمترین مزیت های آن را بیان کنیم:

ابزار تبلیغاتی با اهداف اعلام حضور و جذب مشتری صورت می گیرند. زیبایی و نحوه چیدمان این تابلو به گونه ای است که چشم ها را به خود جذب می کند. مثلاً زمانی که شما از مسیری رد می شوید و یکی از این ابزار را مشاهده می کنید. با ثبت تصویری در ذهن شما سبب می شود هر گاه بحثی از محتوای تصویر شود فوراً آن مکان به یاد شما بیاید.

چوب ترمووود از مقاومت بسیاری برخوردار است. در برابر تغییر آب و هوایی، تابش نور خورشید و بسیاری موارد دیگر رنگ و نمای زیبای خود را از دست نمی دهد. استفاده از این محصول در صنعت تبلیغات علاوه بر زیبایی که دارد سبب می شود صاحبان کار هزینه کمتری بابت ساخت و طراحی ابزار تبلیغات پرداخت کنند. چرا که از عمر مفید طولانی برخوردار است و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد و ساییده نمی شود.

گاهی مشتری فضای محدودی برای نصب تابلو چلنیوم دارد یا از نظر دسترسی برای نصب، دسترسی به آن بسیار سخت است. این ابزار تبلیغاتی با نصب آسان و استحکام بسیاری که دارد کار را آسان نموده است. زمانی که آن را نصب کردید دیگر لازم نیست استرس این را داشته باشید که اگر این محصول فرسوده شد چگونه یکی دیگر را نصب کنید. چرا که دوره استهلاک آن طولانی است.

نقش تابلوسازی در تبلیغاتی محیطی
حتما بخوانید!

به دلیل حرارت بالایی که بر روی چوب ترمووود انجام می شود در مقایسه با چوب های دیگر نیاز به تعمیر ندارد. چرا که بر اثر گرما، رزین از چوب گرفته می شود. در نهایت ترس از نشتی در ترمووود وجود نخواهد داشت. ترمووود در صنعت تبلیغات به دلیل ماندگار بسیار قابل تحسین است. رنگ آن ثابت است. تنها در برابر اشعه ماوراءبنفش تغییر رنگ می دهد و به رنگ خاکستری تبدیل می شود و آن هم به کمک محافظ رنگدانه قابل اصلاح است.

تابلو چلنیوم با نمای ترمووود

قیمت نصب تابلو چوب ترموود

تابلو چلنیوم با نمای چوب ترمووود بجای استفاده از مصالح زیر بنای بی کیفیت و دارای عمر مفید کوتاه از الوار های ترمووود استفاده می کند.‌ ترمووود از رنگ و طرح و کیفیت های مختلفی برخوردار است که هر کدام دارای قیمت متفاوت است. همچنین نام برنده سازنده نیز می تواند در بهای آن تاثیرگذار باشد. استفاده از حروف برجسته در تولید یک ابزار تبلیغاتی می تواند مراحل نصب را تغییر دهد. همچنین هزینه نصب تابلوی با هر تغییر دکور و سختی کار در مراحل نصب می تواند افزایش یا کاهش یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *