تابلو نمای کامپوزیت استیل

, ,
تابلو نمای کامپوزیت استیل

تابلو نمای کامپوزیت استیل به دسته‌ای از تابلوهای نشانه یا تبلیغاتی گفته می‌شود که در ساخت آن‌ها از ورق‌های کامپوزیت با نمای استیل و یا ترکیب این نوع ورق‌ها با ورق‌های استیل ساخته شده باشد.

معرفی  نمای کامپوزیت استیل

این روش تابلو سازی به دلایل مختلف جزو مرسوم‌ترین روش‌های ساخت تابلو است و به همین دلیل در زمره خدمات قابل ارائه توسط اینکو ساین قرار گرفته است. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت به‌کارگیری نمای کامپوزیت در بخش‌هایی از تابلو استیل، تابلو چلنیوم و هر نوع روش تابلوسازی دیگری که مناسب استفاده از ورق‌های کامپوزیت است، راحتی استفاده و پایین آوردن هزینه در عین اضافه کردن قابلیت‌های کاربردی زیاد مانند دوام بالا و سبک کردن وزن کلی تابلوها است و بر این اساس از مهم‌ترین راهکارهای ساخت تابلو به شمار می‌آید.

تابلو نمای کامپوزیت استیل

تابلو نمای کامپوزیت

استفاده از ورق‌های کامپوزیت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین متریال تابلوهای نشانه و تبلیغاتی و جدا از ترکیب با سایر روش‌های ساخت تابلو هم تعریف یکی از روش‌های اصلی تابلو سازی را مشخص می‌کند. تابلو نمای کامپوزیت در واقع به انواعی از تابلو اشاره دارد که برای ساخت آن‌ها غالباً از انواع مختلف ورق‌های کامپوزیت استفاده شده است. کامپوزیت یا ترکیب، قبل از اینکه یک دسته خاص از مواد مورد کاربرد در تابلو سازی را طبقه‌بندی کند، اصلاحی کلی است که ممکن است برای انواع مشابهی از متریال و خصوصاً ورق‌های ساخته شده بر اساس ترکیب مواد مختلف استفاده شود. برای مثال ساختمان‌ سازی هم مانند تابلو سازی از استفاده‌کنندگان اصلی ورق‌های کامپوزیت محسوب می‌شود. ا

تفاوت حروف لبه سوئدی با حروف چلنیوم
حتما بخوانید!

ما در مورد خاص تابلو سازی، ورق‌های کامپوزیت تابلو نوعی از مواد ساخت تابلو هستند که به وسیله ترکیب چند ماده مختلف با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت ساخته می‌شوند. در کنار هم قرار گرفتن این مواد مختلف با یک هدف خاص که معمولاً ایجاد استحکام و دوام بالا است، انجام می‌گیرد. ورق‌های کامپوزیت در تابلو سازی بیشتر به وسیله ترکیبی از الیاف‌های نگه‌دارنده، ترکیبات پلیمری و روکش‌های نازک استیل ساخته می‌شوند. لایه الیاف نگه‌دارنده در این نوع متریال به حفظ یکپارچگی و جلوگیری از شکستگی ورق‌ها کمک می‌کند. لایه پلیمری هم برای ایجاد انعطاف لازم و برش پذیری راحت‌تر ورق‌ها در نظر گرفته شده است. لایه‌های نازک استیل هم جلوه و ظاهر نهایی ورق‌ها را ایجاد می‌کند. این متریال با توجه به این مجموعه و ترکیب کاربردی قابلیت‌ها در تابلو سازی استفاده متداولی دارد و انواع و طرح‌های مختلف تابلو نمای کامپوزیت را شکل می‌دهد.

تابلو نمای کامپوزیت استیل

انواع تابلو استیل

تابلو کامپوزیت استیل عبارتی است که می‌تواند به یکی از دو حالت زیر اشاره داشته باشد:
۱. انواع تابلو کامپوزیت با نمای استیل
۲. انواع تابلو کامپوزیت در ترکیب با ورق‌های استیل
با مرور مختصر امکاناتی که ورق‌های کامپوزیت در اختیار تابلو سازی به روش نمای کامپوزیت می‌گذارد، متوجه می‌شویم که این نوع ورق‌ها می‌توانند با بازسازی ظاهر ورق‌های استیل به‌عنوان جایگزین این متریال استفاده شوند. قابل‌توجه‌ترین مزیت انواع ورق کامپوزیت علاوه بر مواردی مثل تنوع رنگ، وزن پایین، قیمت پایین، ماندگاری بالا و عدم تاثیرپذیری از عوامل محیطی، عایق و آب‌بندی خوب و سایر موارد دیگر، ارائه آن با روکش‌های استیل در رنگ‌های مختلف است و عملاً جایگزین مناسبی برای ورق‌های استیل به شمار می‌آید. برای مثال ساخت تابلو استیل طلایی که از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تابلو نما و یا تابلوهای تبلیغاتی است، به هر دو صورت استفاده از ورق‌های استیل طلایی و استفاده از ورق‌های کامپوزیت با ظاهر استیل طلایی امکان‌پذیر است. این امکان ضمن این‌که تنوع بیشتری در اختیار روش‌های تابلو سازی قرار می‌دهد، از نظر پایین آوردن قیمت و همین‌طور متنوع کردن کاربرد تابلو استیل هم قابل توجه است. انتخاب تابلو استیل به‌عنوان یک نوع تابلو باکیفیت و بادوام و ماندگاری طولانی، با توجه به قیمت بالاتر آن نسبت به برخی از روش‌های ارزان‌تر تابلو سازی مانند تابلو نمای کامپوزیت، شاید برای تمامی کاربردها منطقی به نظر برسد، اما گذشتن از کنار جذابیت‌های ظاهری آن مخصوصاً در نوع تابلو استیل طلایی سخت است، برای همین استفاده از ورق‌های کامپوزیت با روکش استیل طلایی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد و می‌تواند سلایق مختلف را با امکانات مالی محدودتر، راضی کند.

ساخت تابلو چلنیوم مخصوص مشاور املاک
حتما بخوانید!

کامپوزیت تابلو چلنیوم

معرفی امکاناتی که انواع ورق کامپوزیت در اختیار روش‌های مختلف تابلوسازی قرار می‌دهد، تنها به انواع تابلو کامپوزیت و تابلو استیل محدود نمی‌شود. بعد از اشاره به امکاناتی که ورق‌های کامپوزیت در اختیار ساخت تابلو با نمای استیل طلایی می‌گذارد، معرفی انواع تابلو استیل مغازه و متذکر شدن این موضوع که ترکیب تابلو کامپوزیت با تک‌تک این انواع هم می‌تواند ترکیب شود و بر روی امکانات و قیمت این انواع تأثیر بگذارد، بی‌مورد است، اما اشاره به همین موضوع در خصوص سایر انواع تابلو نشانه و تبلیغاتی جالب توجه خواهد بود. یکی از موارد قابل اشاره و مهم در این خصوص، تابلوهای چلنیوم است که ویژگی اصلی آن‌ها حروف و اشکال برجسته و استفاده از امکانات نورپردازی در تابلو است. برای ساخت این نوع تابلوها معمولاً از ورق‌های فلکسی استفاده می‌شود، اما با هدف ایجاد جذابیت بیشتر و همچنین بالا بردن دوام بیشتر و مقاومت و ماندگاری حالت و رنگ زمینه و حروف تابلو، می‌توان از ورق‌های کامپوزیت هم استفاده کرد. بنابراین عبارت کامپوزیت تابلو چلنیوم درواقع به همان ورق‌های کامپوزیت معمولی اشاره دارد که با در نظر گرفتن شرایط فنی و ساخت تابلو، به جای سایر مواد قابل استفاده دیگر در تابلو چلنیوم، مورد کاربری قرار می‌گیرند.

تابلو نمای کامپوزیت استیل

قیمت کامپوزیت تابلو

قیمت انواع ورق کامپوزیت تابلو با توجه به برند تولید کننده، رنگ، ابعاد، قطر ورق، نوع روکش آن و دیگر موارد تاثیرگذار متفاوت است. در مجموعه اینکو ساین از این نوع متریال با در نظر گرفتن نیازهای سفارش‌دهندگان با هدف بهره بردن از مزیت‌های کیفی و ظاهری آن استفاده می‌شود، در نتیجه خرید و به‌کارگیری بهترین انواع ورق کامپوزیت تولید شده توسط بهترین برندها مد نظر قرار می‌گیرد.

ساخت تابلو نئون پلاستیک چونه است وچه مزیایی دارد
حتما بخوانید!

قیمت انواع تابلو کامپوزیت و یا دیگر انواع تابلو که در ساخت بخش‌هایی از آن‌ها از ورق‌های کامپوزیت استفاده شده است، علاوه بر ابعاد و نوع ورق‌های استفاده شده در ساخت این تابلوها و ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر آسیب‌های ناشی از نفوذ آب و آتش‌سوزی و غیره، مانند قیمت خودِ ورق‌ها به عوامل دیگری مانند قطر و ضخامت ورق‌های کامپوزیت استفاده شده، رنگ (برای مثال قیمت تابلو کامپوزیت در رنگ استیل طلایی گران‌تر از رنگ‌های ساده‌ترین مانند سیاه است)، تجهیزات و الحاقاتی مانند سیستم نورپردازی و تایمر روشن و خاموش شدن چراغ‌های تابلو، برجسته یا صاف بودن حروف و… بستگی دارد و طبق برآیند نهایی تمامی این جنبه‌ها محاسبه و تعیین می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *