تابلو استیل برجسته بک لایت

تابلو استیل برجسته بک لایت نوعی تابلو تبلیغاتی است که در قالب استیل تولید و ارائه می شود. در چاپ بک لایت از روشنایی جهت نمایش اثر چاپی استفاده می شود که کاربرد اصلی آن معرفی محصولات تجاری است. بک لایت از یک منبع لامپ کم مصرف ال دی ای است که تابش نور به چاپ بک لایت منجر به زیبایی تابلو می شود و‌اثر بیشتری بر روی مخاطب می گذارد.

تابلو استیل بک لایک از لحاظ جنس متریال چاپی، کیفیت و‌ضخامت متفاوت است. با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و‌مناسب می توان نور مناسبی در طول روز به دست آورد. بک لایت آلومینیومی مقاوم است و‌در برابر آب و رطوبت استحکام بالایی دارد. روش چاپ بک لایت مختلف بوده که اغلب به دو صورت لیزری و چاپ اسکرین انجام می گیرد.

تابلو بک لایت چیست؟

تابلو بک لایت بر روی متریال خاصی همانند بک لایت طلقی، بک لایت پی وی سی و بک لایت پارچه ای و غیره قابل انجام است. تابلو بک لایت قابلیت عبور نور را داشته و درون جعبه قرار می گیرد. این‌ نوع چاپ برای انواع لایت باکس ونمای ترنوود پشت نور استفاده می شود، به طور کلی می توان گفت لایت باکس جعبه ای است که داخل آن‌ نورهای آل ای دی یا اس ام دی کار شده است که به وسیله متریال بک لایت پوشیده شده است.

با انتخاب درست متریال چاپی می توانید زیبایی بک لایت را دو چندان کرد، برای داشتن یک لایت باکس حرفه ای و درخشان به دنبال متریال چاپی با بهترین کیفیت بروید. در چاپ تابلو بک لایت مدیای چاپ شده توسط منبع نور مثل مهتابی، لامپ کم مصرف و لامپ‌های ال ای دی استفاده شده که تصاویر و متون بر روی آن در شب و روز به وضوع دیده می شود.

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟
حتما بخوانید!

برای زیبا سازی تابلو بهتر است از نورپردازی های خاص استفاده شود، مدیاهای که چاپ بک لایت روی آنها انجام شده پی وی سی خشک یا پارچه نرم هستند، اگر چاپ بک لایت با دستگاه اکوسالونت و یووی انجام بگیرد مقاومت بیشتری در برابر رطوبت، سرما و گرما خواهد داشت.

در چاپ بک لایت اگر از مدیای پی وی سی خشک استفاده شود‌ ضد رطوبت نبوده و بیشتر برای فضاهای داخلی مناسب است. برای اینکه تابلو بک لایت ماندگاری بیشتری داشته باشد می توانید آن را لمینت کنید و از چاپ یووی استفاده نمائید. چاپ بک لایت از انواع چاپ دیجیتال است که می توان آن را در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد. از بک لایت های چاپ شده می توان در انواع مختلف از جمله دیواری، گردان، ایستاده، کریستالی، ال ای دی و آویز استفاده نمود.

همچنین بک لایت چاپ شده را می توان در انواع لایت باکس ها مورد استفاده قرار داد. تابلوهای بک لایت دارای انواع مختلف دیواری، گردان، ایستاده، کریستالی، ال ای دی و آویز می باشند.

تابلو استیل برجسته بک لایت

انواع تابلو استیل بک لایت

تابلو استیل بک لایت به جعبه نورانی اطلاق می‌شود که به وسیله اس ام دی، ال ای دی و‌مهتابی نورپردازی می شود که کاربرد بسیار بالایی دارد و در فضاهای دکوراتیو، سقف‌های کاذب، آسمان مجازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی و غیره استفاده می شود. از انواع تابلو استیل بک لایک می توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود.

لایت بک باکس مگنتی

این نوع تابلو به عنوان در فروش ترین لایت باکس شناخته شده و به نوبه خود از جدیدترین نوع لایت باکس به حساب می آید. این نوع تابلو بک لایت در اماکنی مانند مترو، فرودگاه، ترمینال و کلینیک‌های پزشکی و بیمارستان‌ها استفاده می شود. بیشتر تابلوهای تبلیغاتی با کمک آلومینیوم و استیل ساخته می شوند که متریال‌های دیگری در ساخت آن استفاده می شود‌ که می توان به پلکسی ، لامپ های اس ام دی، منبع تغذیه چاپ استیکر و یا بک لایت و غیره اشاره داشت.

نمای ترمووود در چه کارهایی قابل استفاده است؟
حتما بخوانید!

ساخت این نوع تابلو به صورتی است که دارای نوارهای مگنتی آهنربایی است که این امر سبب شده به راحتی بتوان چاپ تابلو را تعویض کرد. ضخامت تابلو لایت باکس مگنتی حدود ۲ تا ۳ سانتی‌متر است که ظرافت و دقتی که در این نوع تابلو به کار رفته سبب شده است به عنوان زیباترین تابلو شناخته شود.

تابلو ‌بک لایت کریستالی

یکی از زیباترین مدل‌های تابلو بک لایت است که دارای ظرافت، سادگی، جذابیت و ضخامت کمی است. این نوع تابلو به کمک  تابلوفلکسی  در ابعاد ۱۸۰ در ۱۲۰ سانتی متر تولید شده که بیشتر در فضاهای داخلی و استفاده می شود. نوع چاپ طرح این نوع تابلو به گونه است که به راحتی قابل تعویض بوده و همچنین قابل حمل و بسیار کم مصرف است.

 

جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تابلو بک لایت باکس ایستاده

این نوع تابلو با کمک پایه بدون نیاز به دیوار در محیط قرار می گیرد که بیشتر برای تبلیغات بیرونی در فضاهای شهری مثل پارک و بوستان استفاده می شود. تابلو ایستاده یکی از موثرترین راه‌ها جهت تبلیغات است که به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب و مطمئن برای صاحبین کسب و‌کار شناخته شده است. این نوع تابلو به خاطر اندازه و طرح های مختلف یک ابزار خوب برای تبلیغات شناخته شده است. این نوع تابلو بک لایت برای اکثر مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و دانشگاه‌ها استفاده می شود که مشتریان داخل و‌خارج از مغازه به راحتی از آن استفاده می کنند. تابلو لایت باکس در انواع سایز و رنگ‌ها است که برای تبلیغات موثر می توان از نوع ایستاده آن استفاده نمود.

تابلو پلکسی چیست؟ چه مزایای دارد
حتما بخوانید!

تابلو استیل برجسته بک لایت

روش ساخت تابلو بک لایت

ساخت تابلو بک لایت در اینکو ساین معمولا توسط چاپ روی متریال‌هایی مانند پلکسی، استیکر پارچه و دیگر موارد انجام می‌شود. ‌چاپ این نوع تابلوها به راحتی انجام و قابلیت تعویض را داشته و معمولا به عنوان تبلیغات در فضاهای داخلی مانند مترو، ساختمان‌های تجاری و بانکه‌ها استفاده می شود.

تابلو‌تبلیغات بک لایت جزو انواع تابلوهای تبلیغاتی است ‌که در ساخت آن بهترین متریال استفاده شده که ثمره تفکر و ایده پردازی‌های نو است. استیل و آلومینیوم یکی از مواد اصلی در ساخت انواع تابلو بک لایت است که توسط ابزار و دستگاه‌های خاصی به شکل قاب تولید شده است. که در هر فضای به صورت دو طرفه می توان از آن استفاده نمود، به عنوان نمای اصلی در متریال های مختلف از جمله فایبرگلاس و نما کامپوزیت و‌غیره استفاده میشود.

قیمت تابلو بک لایک

تابلو ‌بک لایک نسل جدیدی از تابلوهای تزئینی است که به دلیل نور پردازی که در پشت آن صورت گرفته توانسته فضای بسیار زیبا و رمانتیک و نزدیک به واقعیت را ایجاد‌ کند. این محصول با قیمت‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسد که کیفیت و ابعاد آن بر روی قیمت گذاریش بسیار تاثیر گذار است. استفاده از تابلو بک لایت باعث ایجاد دکوراسیون زیبا شده و‌ استفاده از تابلو برای ایجاد دکوراسیون زیبا و یا تغییر در فضاهای خالی، تاثیر به سزایی داشته و تقریبا همه ما از این وسیله دکوراتیو در خانه یا محل کار استفاده کرده‌ایم.

تابلو استیل برجسته بک لایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *