انواع حروف برجسته چلنیوم

انواع حروف برجسته چلنیوم

تابلوهای تبلیغاتی که از حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود تابلو چلنیوم گفته می شود. چلنیوم نوعی فلز با آلیاژ آلومینیوم است که دور و اطراف حروف طراحی شده را از این جنس ساخته و بر روی تابلو نصب خواهند شد. سطح رویی این حروف نیز از جنس های مختلفی چون پلکسی گلاس هستند.

حروف برجسته چلنیوم چیست؟

تابلوهای چلنیوم به صورت و شکل برجسته ای ساخته می شوند که به عنوان نسل جدیدی از تابلو ها در بازار معرفی شده اند. این تابلو ها جلوه بصری خاصی دارند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. حروف برجسته چلنیوم دارای انواع مختلف ساده، ستاره ای، الماسی و پلکسی هستند. این حروف در سایز های مختلف و رنگ های متنوع چون طلائی، مشکی و یا نقره ای و… ساخته می شوند. سایز های متداول حروف چلنیوم 7، 9 و 11 سانتی متر هستند. منظور از سایز برجستگی حروف است. در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

انواع حروف برجسته چلنیوم

 

کیفیت و مقاومت تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم از حروف برجسته چلنیوم ساخته می شوند که به لحاظ کیفیت این مدل از تابلو در سطح عالی قرار دارند. این تابلو ها به دلیل استفاده از جنس های مرغوب چون چلنیوم و پلکسی گلس در برابر انواع شرایط های جوی سازگار هستند.

تابلو چلنیوم در برابر گرما و سرما مقاومت دارد و به هیچ عنوان حروف برجسته آن دچار تغییر شکل ظاهری و رنگ نخواهند شد. ساخت حروف برجسته چلنیوم به صورتی است که هیچ آب و یا گرد و غباری به درون حروف نفوذ نخواهند کرد. در نتیجه برای داشتن تابلویی زیبا به راحتی می توان از نور پردازی نیز استفاده کرد.

اطلاعات درباره تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی
حتما بخوانید!

حروف برجسته چلنیوم ساده

تابلو حروف برجسته چلنیوم ساده در رنگ های مختلفی ساخته می شوند که به لحاظ جنس از همان چلنیوم با آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند. اما همانطور که از نام آنها مشخص است ظاهر ساده و ساخت ساده آنها به صورتی هستند که لبه های حروف از چلنیوم ساخته شده اند و درون حروف نیز از پلکسی گلاس، pVC و SMD می باشند.

حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

تابلو حروف برجسته چلنیوم طلایی ستاره ای نوعی از حروف ساخته شده می باشند که ساخت آن به صورتی است حروف در ابعاد کوچک و با تراکم بالا پانچ می شوند. به این صورت سوراخ هایی بر روی سطح حروف ایجاد شده که نور داخل آن شکسته می شود.

به این دلیل به تابلوهای ستاره ای پانچی نیز گفته می شود که با استفاده از دستگاه برش هایی پانچی بر روی سطح آن ایجاد می شوند. تابلوهای طلایی که در زمان روش شدن جلوه ستاره مانند داشته باشند را حروف برجسته چلنیوم ستاره ای می گویند. دلیل جلوه ستاره ای آن استفاده از لامپ های ال ای دی است که در این حروف به کار برده شده، است. این مدل از تابلو ها جذابیت فوق العاده ای دارند که نظر بیننده را به خود جلب می کنند.

حروف برجسته چلنیوم الماسی

تابلو حروف برجسته الماسی نوعی دیگر از تابلوهای چلنیوم است که خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. تابلو چلنیوم الماسی یکی از خلاقانه ترین تابلوهای چلنیوم است که به آن لبه پانچ نیز گفته می شود.

ملزومات تابلو سازی شامل چه مواری است؟
حتما بخوانید!

ساخت این تابلو ها با استفاده از پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی بوده که به شکل زیبایی نور را از خود عبور می دهند. این تابلو ها بسیار لوکس و پر نور به نظر می رسند و نظر بیننده به دلیل بازتاب نور بسیار به آنها جلب خواهند شد. این تابلو ها قابلیت این را دارند که حروف برجسته چلنیوم آنها به صورت سه بعدی نیز طراحی شوند و همچنین از نور های مختلفی در ساخت آن نیز استفاده شود. تابلو چلنیوم الماسی به انواع مختلف لبه پانچ، پلکسی دوبل و کریستال تقسیم بندی می شود.

حروف برجسته چلنیوم پلکسی

استفاده از پلکسی گلس در تابلو سازی قدمت دیرینه ای دارد. ساخت حروف برجسته چلنیوم با استفاده از پلکسی جلوه ای خاص و زیبا دارد که عموما تابلوهای چلنیومی را با این جنس و طرح می شناسند. پلکسی نوعی پلاستیک شفاف است که به صورت ورقه ای موجود است.

پلکسی گلس از استحکام زیادی برخوردار است و به شدت در مقابل نور و گرما نیز مقاوم است. این ورق شفافیت شیشه و مقاومت پلاستیک را دارد. البته نباید از شکننده بودن آن در برابر ضربات را نادیده بگیریم. وزن سبکی داشته و نصب آن بسیار ساده و ایمن است.

پلکسی گلاس دارای تنوع زیادی است که در صنعت تابلو سازی بسیار از آن استفاده می شود. در این صنعت به سادگی می توان حروف و یا هر لوگویی را بر روی این ورقه ها چاپ کرد. پلکسی ساده، آینه ای و پانچ انواع مختلف آن است.

حروف برجسته چلنیوم پلکسی به این صورت ساخته می شوند که رینگ حروف از چلنیوم بوده و داخل رینگ از جنس پلکسی استفاده میشود. امکان نصب نور و انواع لامپ درون این حروف نیز وجود دارد. این تابلو از زیبایی خاصی برخوردار است و بسیاری از شرکت های حرفه ای و فروشگاه های مشهور از آن استفاده می کنند.

ساخت تابلو نئون پلاستیک چونه است وچه مزیایی دارد
حتما بخوانید!

انواع حروف برجسته چلنیوم

جمع بندی

حروف برجسته چلنیوم به حروف زیبایی گفته می شود که از فلز چلنیوم با آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند که برای ساخت تابلو و لوگو بسیار از آنها استفاده می شود. این حروف در انواع مدل های مختلفی تولید می شوند که می توان به انواع ستاره ای، الماسی، ساده و پلکسی اشاره کرد.

تابلوهای چلنیوم نسل جدیدی از تابلو ها هستند که از مقاومت و کیفیت خاصی برخوردارند. دیگر کمتر کسی برای ساخت تابلو مغازه، فروشگاه و صد البته شرکت و یا دفتر کار خود از تابلوهای قدیمی استفاده می کند. زیرا تابلوهای زیبایی چلنیوم علاوه بر زیبایی و درخشندگی در شب به نوعی بازاریابی و امر معرفی کالا و خدمات را نیز انجام خواهد داد. جلوه این تابلو ها در روز و چه شب نیز تاییدی بر این گفته است. چنانچه خواهان ساخت تابلوهای چلنیوم در انواع مختلفی هستید می توانید با کارشناسان اینکو ساین از طریق شماره : 02166988375 مشاوره رایگان دریافت کنید و با انواع محصول و قیمت آنها آشنا شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *