اطلاعات درباره تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی

, ,
تابلو چلنیوم لاس وگاسی

تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی یکی از پرطرفدار ترین تابلو هایی است که توسط مجموعه های تولیدی تابلو ساخته می شوند. خاستگاه این تابلو همانطور که از نامش معلوم است شهر لاس وگاس آمریکا است. هنگامی که کلمه لاس وگاس را می شنویم اولین چیزی که به ذهنمان می آید تابلو های درخشان و نور های زیبای آن است. این تابلو ها باعث شده اند که در این شهر در شب ها همانند یک ستاره بدرخشد. این تابلو ها توانسته اند جای خود را در میان ایرانیان نیز باز کنند. در ادامه می خواهیم به معرفی بیشتر تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی و مزایای آن بپردازیم.

تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی چیست؟

تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی یکی از انواع تابلو هایی است که دارای حروف برجسته و بسیار درخشان می باشد. این تابلو ها در مقایسه با تابلو های دیگر به صورت بسیار حرفه ای تری ساخته می شوند. از پلکسی گلاس، لبه چلنیوم، پی وی سی، اس ام دی و چراغ ها و لامپ های متعدد برای ساخت این تابلو ها استفاده می شود. حروف موجود در تابلو چلنیوم لاس وگاسی برجستگی و ضخامت بسیار زیادی دارند. در نتیجه بسیار بهتر به چشم می آیند. رنگ هایی که برای ساخت این تابلو ها به کار میروند بسیار متنوع هستند. چراغ های موجود در این تابلو می توانند درخشندگی خاصی به لبه چلنیوم آن ببخشند.

تابلو چلنیوم با اجرای نمای ترمووود
حتما بخوانید!

طراحی تابلو های چلنیوم لاس وگاسی چگونه است؟

تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی طراحی بسیار خاصی دارد. در این تابلو ها از حروف برجسته، اشکال مختلف و رنگ های متنوع استفاده می شود. قبل از آن که این تابلو ها ساخته شوند ابتدا باید طراحی آن ها توسط نرم افزار های مخصوص کامپیوتری انجام شود. در این طراحی نوع حروف، فونت، اندازه و ابعاد تابلو مشخص می شود. سپس با استفاده از طرح مربوطه کار ساخت تابلو آغاز می شود. تابلو های چلنیوم توسط پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برش داده و ساخته می شوند. به همین دلیل این تابلو ها از ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تابلو چلنیوم لاس وگاسی

انواع حروف چلنیوم

حروف موجود در تابلو  لاس وگاسی به شکل های متنوعی طراحی و ساخته می شوند. هر کدام از مشتری ها بنا بر سلیقه شخصی خود می توانند یکی از انواع این حروف را برای تابلو لاس وگاسی خود انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدار ترین انواع حروف در تابلو  چلنیوم لاس وگاسی می پردازیم.

حروف ساده :

این حروف طراحی بسیار ساده ای دارند و در رنگ های مختلف با توجه به سلیقه مشتری ارائه می شوند. این نوع حروف از برجستگی کمتری برخوردار هستند.

حروف پلکسی دوبل:

این نوع حروف از ادغام دو نوع پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت ساخته می شوند. تفاوت رگ در حروف دوبل پلکسی باعث جذاب تر دیده شدن حروف می شود.

حروف هفت رنگ یا RGB:

این حروف به حروف هفت رنگ مشهور هستند. برای ساخت این حروف از پلکسی های سفید استفاده می شود. رنگ پلکسی توسط چراغ های موجود در آن به رنگ های متفاوتی در می آید.

کاربرد تابلو استیل
حتما بخوانید!

حروف فول کالر یا تمام رنگ:

این نوع حروف جز حرفه ای ترین حروفی هستند که برای ساخت تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی به کار برده می شوند. این حروف توانایی این را داند که 16 میلیون رنگ متفاوت را در طیف های مختلف در خود ایجاد نمایند.

حروف لبه پانچ:

لبه این حروف توسط لیزر های مخصوص برش داده شده و به صورت پانچ شده در می آیند. این حروف از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

حروف کریستالی با لبه استیل:

این حروف دارای درخشندگی بسیار بالایی نسبت به انواع دیگر هستند. سطح این حروف کریستالی بوده و لبه آن ها توسط استیل براق پوشیده می شود.

تابلو چلنیوم لاس وگاسی

مزایای تابلو چلنیوم لاس وگاسی

تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی به دلیل طراحی و ساخت منحصر به فرد خود مزیت های بسیاری نسبت به انواع دیگر تابلو ها دارد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های تابلو لاس وگاسی می پردازیم.

  • این تابلو دارای طیف رنگی بسیار متنوع تری نسبت به تابلو های دیگر است. در نتیجه طراحی آن ها جذاب تر است.
  • این تابلو ها بیشتر از تابلو های دیگر جلب توجه می کنند. بنابراین برای جذب مشتری و بازاریابی بهترین انتخاب هستند.
  • این تابلو ها قابلیت بازیافت دارند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی زنند.
  • تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی قابلیت جا به جایی و نصب آسان را دارد. بنابراین می توانید به راحتی ان را در هر مکانی استفاده کنید.

این تابلو هم در دکوراسیون داخلی اماکن و هم در دکوراسیون خارجی قابل استفاده هستند.
تابلو چلنیوم عمر بسیار بالایی دارد و می تواند در برابر سرما و گرمای شدید به کارکرد خود ادامه دهد.

بیلبورد چیست؟
حتما بخوانید!

قیمت تابلو چلنیوم لاس وگاسی

هزینه ساخت تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی نسبت به تابلو های دیگر بالاتر می باشد. زیرا برای ساخت این تابلو ها فناوری های پیشرفته و مجهز نیاز است. همچنین به دلیل استفاده از نور های متنوع در این تابلو، باید سیم کشی های زیادی در داخل تابلو انجام شود.

هزینه ساخت تابلو چلنیوم به نوع حروف آن، ابعاد حروف، ابعاد کلی تابلو و متریال های به کار رفته در ساخت آن دارد. ممکن است ساخت این تابلو ها در نگاه اول هزینه ای اضافی به نظر بیاید. اما باید توجه داشته باشید که این تابلو ها به دلیل مزیت های خود می توانند باعث افزایش درآمد و بازاریابی واحد مربوطه شوند.

تابلو چلنیوم لاس وگاسی

سفارش و ساخت تابلو چلنیوم لاس وگاسی

برای خرید تابلو چلنیوم برجسته لاس وگاسی ابتدا باید طرح و ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید. بعد از سفارش تابلوی مورد نظر شما توسط بهترین طراحان، طراحی می شود. قبل از آن که ساخت تابلو شروع شود ابتدا طرح آن باید توسط مشتری تایید شود. ساخت تابلو چلنیوم بر اساس متریال های مورد نظر و توسط بهترین دستگاه های CNC شروع می شود. اکثر تابلو های چلنیوم ها توسط متریال هایی مانند ورقه های آلومینیوم، پلکسی گلاس و استیل می سازند. ساخت تابلو چلنیوم روندی پیچیده داشته و به ظرافت عمل بسیار بالایی احتیاج دارد. بنابراین این نوع تابلو ها باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده ساخته شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *